Det er i hvert fald et tiltag som signalerer, at os eksilårhusianere og andre distancefans, ikke længere betyder så meget for AGF.
Min livssituation gør at jeg ikke kan komme så ofte som jeg gerne vil, men jeg lægger stadig oceaner af tid og kærlighed i den klub, som jeg nærmest har betragtet som en del af min familie. Inden jeg flyttede vestpå pga job, så jeg samtlige kampe på Århus stadion og et hav af udekampe. Jeg har stået der fast igennem en årelang nedtur med tre nedrykninger. Nu har min situation ændret sig, pga job og familie, og jeg har ikke længere samme mulighed for at møde op til kampene. Men jeg er sgu lige så stor og engageret fan som jeg altid har været. Jeg tager afsted, så snart jeg føler jeg tillade mig det overfor min familie. Desværre er hverdagskampene stort set udelukket, da det tager mig ca 7 timer at se en hjemmekamp (transport + kampafvikling). Til gengæld køber jeg mig så fattig i tv-abonnementer, så jeg kan se samtlige kampe på tv. Det er jo også med til at putte penge i kassen i AGF. Jeg abonnerer i øvrigt også på AGF+.
Indrømmet, det er noget tuderi, men det gør sgu en smule ondt på den måde at se, at klubben ikke værdsætter mig som fan mere. Eller, at jeg i hvert fald ikke længere er engageret nok og dermed ikke kan regne med, at være inviteret til alle familiefester.