Den store pisser mig af tråd
Stone Cold
Experienced member
Jeg bliver ufrivilligt provokeret af hans adfærd. Jeg kan ikke helt finde ud af, hvorfor jeg ikke bare er ligeglade med sådan et tågehorn. Jeg kunne slå det hen med noget spydigt om hans politiske ståsted (som jeg ikke er vild med) eller hans (formodede) geografiske ophav. Men det stikker dybere.
For mig er det, tror jeg, to ting:
1. Hvorfor skal politikere i almindelighed have deres små, gnattede pølser på den fine pokal? De har absolut intet gjort for at fortjene den. I tilfældet Århus Byråd har man lyst til at råbe "tvært imod!".
2. Hvor det dog bare respektløst, uden format og småligt at lave sådan et stunt. Jeg tror det er det småtskårne, der irriterer mig mest. Det er bare fladpandet og dårlig stil. Havde han været ironisk, havde det været en anden sag, men jeg ser ingen ironi. Det er - som flere andre også nævner - heller ikke spontant. Det er planlagt dumhed og smålighed.
ADW!!!

For mig er det, tror jeg, to ting:
1. Hvorfor skal politikere i almindelighed have deres små, gnattede pølser på den fine pokal? De har absolut intet gjort for at fortjene den. I tilfældet Århus Byråd har man lyst til at råbe "tvært imod!".
2. Hvor det dog bare respektløst, uden format og småligt at lave sådan et stunt. Jeg tror det er det småtskårne, der irriterer mig mest. Det er bare fladpandet og dårlig stil. Havde han været ironisk, havde det været en anden sag, men jeg ser ingen ironi. Det er - som flere andre også nævner - heller ikke spontant. Det er planlagt dumhed og smålighed.
ADW!!!
