New posts

Den store pisser mig af tråd

  • Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 90K
Den store pisser mig af tråd
Jeg bliver ufrivilligt provokeret af hans adfærd. Jeg kan ikke helt finde ud af, hvorfor jeg ikke bare er ligeglade med sådan et tågehorn. Jeg kunne slå det hen med noget spydigt om hans politiske ståsted (som jeg ikke er vild med) eller hans (formodede) geografiske ophav. Men det stikker dybere.

For mig er det, tror jeg, to ting:
1. Hvorfor skal politikere i almindelighed have deres små, gnattede pølser på den fine pokal? De har absolut intet gjort for at fortjene den. I tilfældet Århus Byråd har man lyst til at råbe "tvært imod!".
2. Hvor det dog bare respektløst, uden format og småligt at lave sådan et stunt. Jeg tror det er det småtskårne, der irriterer mig mest. Det er bare fladpandet og dårlig stil. Havde han været ironisk, havde det været en anden sag, men jeg ser ingen ironi. Det er - som flere andre også nævner - heller ikke spontant. Det er planlagt dumhed og smålighed.

ADW!!! :sick: :mad:
 
Den gode Rådmand har vist ikke helt fundet ud af hvilket embede han bestrider. Han er totalt rookie og det viser det her jo også. Det ville en rutineret ræv aldrig gøre.

Og i den slags sager er der jo ikke en forvaltning der kan rådgive ham til hvad der er klogt - og så dummer han sig gevaldigt, men det er jo bare ris til egen røv, som man siger....
 
Det kunne være interessant at se om den slags kan have en indflydelse på et valg ret langt ude i fremtiden. Det betyder nok reelt ikke det helt store - hvis han tænker sig bedre om i fremtiden - og Michel Christensen fik 1390 personlige stemmer, så der skal ikke meget til for at lave et stort procentuelt udsving og det vil sikkert være svært at konkludere ret meget.
 
Det kunne være interessant at se om den slags kan have en indflydelse på et valg ret langt ude i fremtiden. Det betyder nok reelt ikke det helt store - hvis han tænker sig bedre om i fremtiden - og Michel Christensen fik 1390 personlige stemmer, så der skal ikke meget til for at lave et stort procentuelt udsving og det vil sikkert være svært at konkludere ret meget.

Mon ikke trøjegate er glemt om ca. en uge? Og skulle episoden endelig blive fundet frem fra klædeskabet ved næstkommende valg, vil det nok snarere være en fordel. Så kommer der lidt gratis omtale.
 
Vores bestyrelsesformand er heller ikke begejstret for Michael Christensen:

Jeg synes sgu, det er pinlig mangel på format, at en bestyrelsesformand går ud på den måde med moralsk drevet forargelse over lidt fodboldbanter fra en politiker, der, hvis han havde haft en tænkende spindoktor, selvfølgelig var blevet rådet til at lade være med at skyde sig i foden politisk på den måde. Lad dog manden. Med en parafrase over salig Ricardo: et stolt aarhusiansk bøgetræ taber da ingen blade af, at en politikergris står og gnubber sig lidt op ad stammen 🎉

Vi vandt hele pisset!!!!!! Det er jo for sygt
 
Jeg synes sgu, det er pinlig mangel på format, at en bestyrelsesformand går ud på den måde med moralsk drevet forargelse over lidt fodboldbanter fra en politiker, der, hvis han havde haft en tænkende spindoktor, selvfølgelig var blevet rådet til at lade være med at skyde sig i foden politisk på den måde. Lad dog manden. Med en parafrase over salig Ricardo: et stolt aarhusiansk bøgetræ taber da ingen blade af, at en politikergris står og gnubber sig lidt op ad stammen 🎉

Vi vandt hele pisset!!!!!! Det er jo for sygt
Det er selvfølgelig en holdning at have.
Jeg har redegjort for, hvorfor rådmandens adfærd provokerer mig mere, end jeg synes den bør. Jeg ville gerne dele din holdning, men jeg kan bare mærke, at en sådan småtskåret adfærd lige på dén dag, der er så grundlæggende respektløs, og så fra en mand i en offentlig funktion; det pisser mig bare af.

Edit: Når jeg her hudløst ærlig over for mig selv, må jeg også tilstå, at det bestemt ikke hjælper, at det lige er dén trøje. Havde han da bare valgt den selvironiske vej: "se, det er det tætteste en FCM trøje kom på trofæet i år, tillykke til AGF", så havde jeg været færdig af grin. Men at parafrasere Løkke er fladt. I øvrigt er sådan et trofæ i udgangspunktet kun til låns for alle!
 
Det er selvfølgelig en holdning at have.
Jeg har redegjort for, hvorfor rådmandens adfærd provokerer mig mere, end jeg synes den bør. Jeg ville gerne dele din holdning, men jeg kan bare mærke, at en sådan småtskåret adfærd lige på dén dag, der er så grundlæggende respektløs, og så fra en mand i en offentlig funktion; det pisser mig bare af.

Edit: Når jeg her hudløst ærlig over for mig selv, må jeg også tilstå, at det bestemt ikke hjælper, at det lige er dén trøje. Havde han da bare valgt den selvironiske vej: "se, det er det tætteste en FCM trøje kom på trofæet i år, tillykke til AGF", så havde jeg været færdig af grin. Men at parafrasere Løkke er fladt. I øvrigt er sådan et trofæ i udgangspunktet kun til låns for alle!
Uanset hvor storisk man prøver at fremstå, er det sq svært for sådan helt almindelige mennesker ikke at komme til at råbe AV!, hvis man bliver overrasket over et myggestik på det blødt nok sted. 🤓
 
Jeg forstår heller ikke helt hvorfor pokalen ikke stod på en piedestal og så kunne man stille sig hen ved siden af den og få taget billeder. Det er lidt underligt at sende den rundt på den måde. Men det er også en mindre ting.

Mon ikke trøjegate er glemt om ca. en uge? Og skulle episoden endelig blive fundet frem fra klædeskabet ved næstkommende valg, vil det nok snarere være en fordel. Så kommer der lidt gratis omtale.
Jo, derfor tænker jeg det handler om hvorvidt han tænker sig om en anden gang. Jeg ved ikke hvor mange overhovedet følger med i hvad de her lokalpolitikere foretager sig, men det her giver formentlig kun problemer hvis det bliver en del af en generel opfattelse af ham. Nu har han trukket i land og undskyldt og så behøver der heller ikke være mere i det end at det var tankeløst.
 
Jeg synes sgu, det er pinlig mangel på format, at en bestyrelsesformand går ud på den måde med moralsk drevet forargelse over lidt fodboldbanter fra en politiker, der, hvis han havde haft en tænkende spindoktor, selvfølgelig var blevet rådet til at lade være med at skyde sig i foden politisk på den måde. Lad dog manden. Med en parafrase over salig Ricardo: et stolt aarhusiansk bøgetræ taber da ingen blade af, at en politikergris står og gnubber sig lidt op ad stammen 🎉

Vi vandt hele pisset!!!!!! Det er jo for sygt
Helt enig.

AGF har vundet og det bliver hverken større eller mindre af andres reaktioner.

Jeg tolker det billede som intenderet lir og vælger derfor at modtage det sådan. Det er ikke specielt vellykket eller specielt god lir, men så er det heller ikke værre. Og det er nok mest af alt modigt i en one-club city som Århus.
 

Latest posts

Back
Top