New posts

Superligaen 2025/2026

  • Thread starter Thread starter cph
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 349K
Det er alligevel vildt, hvor meget en sejr kan gøre.

For er par uger siden centrerede diskussionen herinde sig lidt karikeret om, hvorvidt vi ville komme i nedrykningsfare, og om top 6 overhovedet var en mulighed.

Nu jubler folk over, at FCF får noget med fra Herning og at FCN er ved at tabe til Silkeborg.

Misforstå mig ikke. Jeg kan li’ det. Og jeg er helt med jer. Men det er stadig påfaldende!
 
Det er næsten lige så liderligt at se ligaens største pøllehold og træner ikke kan holdeen 2-måls forspring mod freaking Fredericia som et BIF nederlag på Island.

Hvis vi havde det budget og spillede den form for fodbold, ville Alsgaard banne mig for gentagende gange brug af upassende og ulovlig sprogbrug.
Lorte hold med en lorte spillestil 🤮
 
Har stjålet det fra en FCN fan som gentagende brugte gange det om David bold 😅
Så kilden er reelt ikke meget ældre end mit bud... det giver mening! 😋
Jeg synes det er et genialt udtryk dog - der er en fin balance mellem ægte foragt og et barnligt raseri, der passer så godt til fodbold. Jeg noler det skamløst!
Og udtrykket passer for øvrigt som hånd i handske til grødbønderne fra heden...
 

Her er lidt at læse på. Har ikke selv været det hele igennem, men der er meget at tage fat På - som man også har hørt fra fx Leander.
Interessant indlæg. Kunne være spændende hvis nogle sportsjournalister gad grave lidt ned i det, for at finde ud af om der er noget om det.
Der er trods alt tale om anonyme reddit-brugere, så selvom indlægget da lyder plausibelt, så kan vi ikke rigtig konludere for meget på det.
 

Her er lidt at læse på. Har ikke selv været det hele igennem, men der er meget at tage fat På - som man også har hørt fra fx Leander.
Jeg læste ikke alle kommentarerne, dem skimmede jeg blot.
Det virker jo seriøst nok, men afsender er for mig at se anonym, og lægger fra land med at bruge en perfekt dømt kamp som eksempel, altså en kamp HAN dømte perfekt. Det piller lidt ved troværdigheden i min bog, at man bruger ordet perfekt om egen indsats. Så får det karakter af partsindlæg, ikke et (tilstræbt) objektivt debatoplæg eller en whistleblowerhandling.

Det sagt, så kan jeg egentlig godt genkende nogle af de ting han skriver, om hvordan dommere bliver forfremmet, i dommeres adfærd i Superligaen. Jo mere kampen glider dem af hænde, jo mere puster de sig op og bliver useriøse i deres kendelser. Det smager jo af en dommeruddannelse, der ikke uddanner dommere til at dømme på højt niveau.
 
Hvor er Randers egentlig et uopfindsomt hold.
Stærke i kæderne med et resultat og skarpe på omstillinger samt dødbolde.
Men når de selv skal jagte, er der godt nok ikke meget kreativitet.
Nej det er der Zorninger er mere begavet end Jakob Poulsen: Da AGF kom foran, imod Randers fik man to kontrascoringer imod - hvorfor det? - Hvad lavede Superligaens langsomste hold helt der oppe imod Superligaens hurtigste hold, når man var foran? - Det var sgu naivt. Zorninger vidste godt at Randers ikke kan skabe en kamp, så det handlede om at stille sig ned, og vente på fejl, og ellers lukke ned for deres hurtige spillere.
 
Nej det er der Zorninger er mere begavet end Jakob Poulsen: Da AGF kom foran, imod Randers fik man to kontrascoringer imod - hvorfor det? - Hvad lavede Superligaens langsomste hold helt der oppe imod Superligaens hurtigste hold, når man var foran? - Det var sgu naivt. Zorninger vidste godt at Randers ikke kan skabe en kamp, så det handlede om at stille sig ned, og vente på fejl, og ellers lukke ned for deres hurtige spillere.
Jeg tror ikke JP tror på at AGF i nuværende forfatning ville kunne forsvaret en føring hjem i 50 minutter. Så hellere gå efter 2-0
 
Nej det er der Zorninger er mere begavet end Jakob Poulsen: Da AGF kom foran, imod Randers fik man to kontrascoringer imod - hvorfor det? - Hvad lavede Superligaens langsomste hold helt der oppe imod Superligaens hurtigste hold, når man var foran? - Det var sgu naivt. Zorninger vidste godt at Randers ikke kan skabe en kamp, så det handlede om at stille sig ned, og vente på fejl, og ellers lukke ned for deres hurtige spillere.
Men altså, ved stillingen 1-0 fik OB vel også i den grad to kontrascoringer imod sig? Bjørn Paulsen så blandt andet lidt langsom ud. Jeg kan ikke se, at AGFs Randers-kamp skulle sige noget negativt om Jakob Poulsen. Edit: Mere negativt end om Zorniger.
 

Latest posts

Back
Top