New posts

Kamptråd Kamptråd 25/26: FCK - AGF, fredag d. 08.08. kl. 18.00

  • Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 449
  • Views Views: Views 21K
Added to Calendar: 08-08-25

Hvordan ender kampen?


  • Total voters
    44
  • Poll closed .
Kamptråd Kamptråd 25/26: FCK - AGF, fredag d. 08.08. kl. 18.00
Neestrup er chokeret.
Man må godt lægge bolden død med hånden fra nu af - hævder han. Og ignorerer fuldstændig at Korsaski skubber bolden ud til Bech. Vel at mærke en bold, han bare kunne have lagt sig oven på...

Derudover synes jeg, han viser lidt format ved at vedgå, at AGF spiller godt og FCK ikke var dygtige nok.
 
Iøvrigt må tv stationerne snart stoppe med at bruge eks spillere. Seriøst, Boilesen spillede i fck for 2 måneder siden, og står jo bare som en lille ukritisk skole dreng.
Ganske uenig - han gik faktisk lidt i rette med Neestrup. Jeg synes han har været god, Boilesen. Langt bedre end f.eks. Graulund...
 
Iøvrigt må tv stationerne snart stoppe med at bruge eks spillere. Seriøst, Boilesen spillede i fck for 2 måneder siden, og står jo bare som en lille ukritisk skole dreng.
Jeg må sige, at jeg synes, at han har været ret så dygtig og saglig i de to kampe, som jeg har set ham dække. Han er måske lidt passiv overfor Neestrup, men det er måske naturligt nok.
 
Ganske uenig - han gik faktisk lidt i rette med Neestrup. Jeg synes han har været god, Boilesen. Langt bedre end f.eks. Graulund...

Hvis målestokken er Graulund....😁

Med alt det bøvl Neestrup sagde, sagde han én lille ting. En kritisk journalist havde hakket på ham 10 gange. Han har allerede snakket mere i JP interviewet efter et minut.

Jeg anfægter ikke Boilesen evner, jeg anfægter at han skal stå sammen med sin træner 2 måneder efter han er stoppet.
 
Last edited:
Hvordan er det reglerne er? Hvis bolden var gået direkte fra Arnstad til Bech var det underkendt uanset hvad, men når det er målmanden der skubber den ud til Bech er det godkendt?
Reglerne er, at dommeren vurderer om der er strafbar hands. Det var der ikke og derfor måtte bolden godt have gået fra Arnstads hånd direkte til Bech. Der findes bare en regel der siger at der ikke kan være mål, hvis den går ind direkte fra hånden.

Strafbar hands er så stadig en vurderingssag hos dommeren og den fortolkes ikke ens fra kamp til kamp og dommer til dommer. Men to situationer er også bare sjældent helt ens.
 
Last edited:
Sorry, manglede at uddybe jeg talte scoringen fra Sønderjyske med.
Så er jeg med. Og ja, målnæsen er der stadig. Er han fast mand hele sæsonen skal han nok lave 10-15 mål.

Spørgsmålet er så om vi samlet kan spille bedre og score mere med en anden angriber. I det mindste lader JP ham ikke spille 90 minutter hver gang - det var til tider helt sort under Uwe hvor han jo nærmest ikke kunne løbe de sidste 20 minutter.
 

Latest posts

Back
Top