Kamptråd Kamptråd 25/26: FCK - AGF, fredag d. 08.08. kl. 18.00
Stone Cold
Experienced member
Neestrup er chokeret.
Man må godt lægge bolden død med hånden fra nu af - hævder han. Og ignorerer fuldstændig at Korsaski skubber bolden ud til Bech. Vel at mærke en bold, han bare kunne have lagt sig oven på...
Derudover synes jeg, han viser lidt format ved at vedgå, at AGF spiller godt og FCK ikke var dygtige nok.
Man må godt lægge bolden død med hånden fra nu af - hævder han. Og ignorerer fuldstændig at Korsaski skubber bolden ud til Bech. Vel at mærke en bold, han bare kunne have lagt sig oven på...
Derudover synes jeg, han viser lidt format ved at vedgå, at AGF spiller godt og FCK ikke var dygtige nok.