Med alle de folk vi har til centrale midt, vil jeg også mene vi skal bruge pengene på kamil, diks, højer afløser og evt. buba - og så er der nok ikke penge til stage, men han kommer heller ikke tilbage pt
Ham jeg jeg set på et par gange, og faktisk været meget imponeret af. Men har han også kampe som i går, hvor han bare er absolut RINGE. Flere gange i går spiller han alibi-bold, og værst af alt: alibi-pres! David ville dræbe ham efter den kamp, og vel aldrig bringe ham igen..
Der var flere gange, hvor han simpelthen bare gav sin modstander alt alt for meget plads. Fint for os, for det var jo os
Men hvis han kan få fjernet de dårlige kampe, og måske få lidt David-love, så kunne jeg godt se det. Men han er 25 allerede, og jeg synes ikke han er nævneværdigt bedre end Munksgaard. Og jeg ville på ingen måde bytte ham med Diks. Så skulle måske være hvis Diks ikke kan forlænges med. (Ser Simonsen som højreback, højrekant der stod bag Bah i køen, men som har spillet mest der, trods det).
Men som backup til Gersbach, såfremt han kan spille venstreback kompetent nok, så synes jeg han er interessant.
Se hans pladsfordeling i karrieren. Det er Stage-agtigt
Hvis Jon ryger videre til sommer, så synes jeg virkelig at ham Warming fra Lyngby, virker spændende, med både fart og fysik i pakken. Han er nok heller ikke svær at overtale. Spørgsmålet er om betonens fineste også er interesserede, og geografisk er mere attraktive.
Sjovt nok var han jo sat på bænken i går til fordel for Kaastrup i startopstillingen. Så Lyngbys træner må vel mene at de som minimum er på samme niveau?
Men Warming gjorde det godt mod os og tilsyneladende også i den halve time han spillede i går og det er jo et par gode kampe at vise sig frem i.
Sjovt nok var han jo sat på bænken i går til fordel for Kaastrup i startopstillingen. Så Lyngbys træner må vel mene at de som minimum er på samme niveau?
Men Warming gjorde det godt mod os og tilsyneladende også i den halve time han spillede i går og det er jo et par gode kampe at vise sig frem i.
Jeg prøver heller ikke at argumentere for at han er en fuldgod erstatning for Jon. Det kunne Jevtovic forhåbentligt være, og en Warming kunne komme ind som 3-4. valg. At Kastrup bliver valgt, kan jo også sagtens hænge sammen med, at man gerne vil have ham spillet ind på holdet.
I så fald ser en kontraktforlængelse umulig ud og der skal snarere effektueres et salg. Vi vil nok ikke på samme måde som med Højer vælge at holde på ham. Det kræver selvfølgelig også i hans tilfælde at der kommer anstændige bud og det bliver et Corona-vindue, måske endnu mere end de to sidste, men hvis det er klubber i top-5-ligaer må de vel stadig kunne lægge noget vi kan acceptere.
He will only have 12 months left of his contract this summer, so AGF could be looking into selling him after the season to get real money for the player. He has been one of AGF best players this season.
ja vi skal slet ikke afskrive gers+milan - det er altså vildt vi har sådan to i backup, førhen ville de være stjerne i agf. Siger noget om hvor meget vi har flyttet os.
Vi har bogstaveligt talt kommenteret på/diskuteret det for få indlæg siden.
Du kan åbne trådene og få "nyeste indlæg siden sidste besøg" hvis det er
Men kender godt det der med, at man ikke lige orker/har tid til at tjekke om det er skrevet om allerede, selvom det nærmest er lige over det man selv skriver. Her var det på siden før, så du er skam tilgivet
Ja. Det kan så blive interessant om Arzani også er en mulighed på længere sigt. Vi skal selvfølgelig også lige se lidt mere til ham først, men et godt salg af Jon og så Arzani ind i stedet ser da ikke dårligt ud på papiret i hvert fald.
Nu skal Jon lige brænde ligaen af her i foråret, men gad vide hvilke priser vi så snakker om? Corona-vindue og kun et år tilbage af kontrakten trækker nok ned. Han mangler vel point for at kunne sælges til England, men det er måske heller ikke ligefrem PL der kalder? Ellers ville England på sin vis være en oplagt destination.
Ja. Det kan så blive interessant om Arzani også er en mulighed på længere sigt. Vi skal selvfølgelig også lige se lidt mere til ham først, men et godt salg af Jon og så Arzani ind i stedet ser da ikke dårligt ud på papiret i hvert fald.
Nu skal Jon lige brænde ligaen af her i foråret, men gad vide hvilke priser vi så snakker om? Corona-vindue og kun et år tilbage af kontrakten trækker nok ned. Han mangler vel point for at kunne sælges til England, men det er måske heller ikke ligefrem PL der kalder? Ellers ville England på sin vis være en oplagt destination.
Ja der mangler nok lidt, men jeg tror faktisk det er tæt på. Island ligger ret højt på FIFA ranglisterne, og han er vel fortsat ung nok til U21 landsholdet, samtidig med at han har spillet A-Landskampe, desuden er han jo fast mand i AGF, så jeg tror faktisk godt han ville kunne få dispensation for det sidste manglende point eller to.
Men tysk fodbold ville måske også være en god mellemstation?
Ja der mangler nok lidt, men jeg tror faktisk det er tæt på. Island ligger ret højt på FIFA ranglisterne, og han er vel fortsat ung nok til U21 landsholdet, samtidig med at han har spillet A-Landskampe, desuden er han jo fast mand i AGF, så jeg tror faktisk godt han ville kunne få dispensation for det sidste manglende point eller to.
Men tysk fodbold ville måske også være en god mellemstation?
Det kan godt være han kan snige sig op på nok point, måske også med landskampe her i foråret. Ellers kan man sige han er et godt eksempel på noget af det der kan følge med hvis vi begynder at få flere europæiske kampe.
Han behøver selvfølgelig ikke tage til England. Han har været der før og man tænker han godt kunne passe ind et sted, men når der stod de fem stærkeste ligaer skulle det vel så være direkte til PL. Tyskland kunne også være en mulighed, men der er da heller ikke noget i vejen for at skifte til fx Spanien. Under alle omstændigheder hører vi der er interesse og det er jo ikke så konkret, hvis det overhovedet er sandt (men kilden var tilsyneladende rimelig troværdig og det er jo heller ikke et vanvittigt rygte.)
Ja ærgerligt vi ikke fik forlænget lige der i starten af sæsonen, hvor han havde lidt utur - men han ville nok ikke, fordi han vil til udlandet igen.
Men når Bundu med et år tilbage kunne have indbragt - var det ca 25 mio + videresalgssalgssjov hvis han var taget til Frankrig, kan Jon vel også give en spændende sum. Ønomien er vel ikke dårligere og mere sikker næste sæson, end sidste sommer.
Og præcis Arzani er en super afløser, der lige skal spilles i form, og så henter vi et ungt talent til den åbne plads, så vi stadig har 4 stærke. Og ellers har Alber og MJ der også kan derude med høj kvalitet, samt Ihler på vej, ST/AA til nød. Det ser spændende ud... måske nogle U19 på vej?
Men når Bundu med et år tilbage kunne have indbragt - var det ca 25 mio + videresalgssalgssjov hvis han var taget til Frankrig, kan Jon vel også give en spændende sum. Ønomien er vel ikke dårligere og mere sikker næste sæson, end sidste sommer.
Jeg synes det har lydt lidt på JN som om han forventer det snarere er omvendt og det er jo egentlig også logisk nok: jo længere tid der går hvor klubberne ikke har deres normale indtægter jo sværere er der mange der får det. Nogle trak sig lige igennem sidste sommer og igen her til vinter, trak lidt på kreditterne måske, men nu skal de så igennem endnu et halvår uden tilskuere.
Jeg ærgrer mig ikke over, at vi ikke har forlænget med Jon Thorsteinsson, da kontraktlængden fra start var i den korte ende med kun 3 år. Jeg er ret overbevist om, at det hele tiden har været planen for Thorsteinsson at bruge AGF som mellemstation - dvs. kontraktlængden har været en central del af forhandlingerne, da vi hentede ham i Fulham. Når man ser på, hvad AGF og andre klubber på vores niveau stanger ud af lange kontrakter til unge spillere, så var kontrakten fra start af "suspekt" kort. Især for en spiller vi købte fri.
Det betyder naturligvis ikke, at en kontraktforlængelse helt kan udelukkes eller der ligger andre årsager bag en relativt kort kontrakt, men jeg synes det giver godt mening, hvis et salg senest i sommeren 21 hele tiden har været "planen" for både Jon og AGF. Vi kan så håbe, at Jon leverer nok til at blive et godt salg - selvom vi næppe når i nærheden af Bundu-transferens størrelse.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.