New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2021

• Thread starter Thread starter SteenA
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 388K
Status
Not open for further replies.
Det blev understreget i aften, at hvis vi nogensinde skal sprænge banken på én spiller, må det være Grabara.
Manden er kun 22 år og redder tre straffespark i sæsonens vigtigste kamp.
Store spillere, store spil, store kampe. Han bliver overjordisk.
Han er rigtig god, til rigtig mange ting og går helt sikkert hen og bliver rigtig god. Han skal dog arbejde en del med spillet i feltet - der blev godt nok efterladt nogle farlige situationer (igen).

Er dog enig i, at vi bør have en stærk målmand som udgangspunkt. Lad os se hvad der sker, forhåbentlig kan vi beholde Grabrara lidt længere.

Lidt svar på Diks og Kamil (ser tiden an - mon ikke de finder noget på højere hylde), MJ og Arzani (fortsætter ikke), Bror (bestemmer selv - mon det er længden også?) - fra SIB

Interessant. Tak.

Jeg tror ikke på Grabara og Diks, selvom jeg ville elske, at have Grabara som målmand et par år. Høj klasse ift. Superligaen allerede og stort potentiale og dermed også god fortjeneste.

Jeg er stor fan af Blume. Han har ikke haft en helt så god sæson som sidste år, men han laver stadig mange fine ting, og vi ved hvad vi har med ham. Vi ved ikke hvad vi eventuelt får som erstatning, og i et vindue hvor vi allerede er tvunget til at skifte (for) meget ud med lejespillere og kontraktudløb ser jeg en gevinst i at holde på så solid og hjemmevant spiller som Blume. Så det lyder godt, hvis der stadig er en mulighed for at indgå en aftale.

Det er et af vilkårene, når man tilknytter en spiller som har et højere topniveau end det ellers var muligt. Vi har til gengæld vist vi kan få ham på rette spor, i kampform og til at blive en spiller som kan bruges andre steder - det kan måske give basis for fremtidige aftaler eller salg til os med videresalgsklausuler.

Surt hvis han skifter til en konkurrent men vi kan ikke være med på en nettoløn på kr. 4,5 mio. Det er vist kun Fck kan der sende så mange midler i en "penistransfer". Lur mig om ikke lige PC skal markere overfor JN ;)

Sportschefens ambitioner er ihvertfald i top og han vil gerne i gruppespillet.

Det må vi gå ud fra bliver bakket op i form af transfers. Syntes ellers JN forventede de fleste transfers ville komme sent i vinduet og klubberne ville se tingene an - det kan vel gøre det lidt svært, i forhold til at hente forstærkninger til Europa-spillet.

Det var i øvrigt lidt en rutsjebanetur med Bror i går. Hold da op, han spillede godt de første 30 min. På det tidspunkt tænkte jeg, forlæng, forlæng, forlæng! Men derfra rørte han vel knap nok bolden. Og derfor er det nok også meget fint, hvis vejene skilles.

Men der er selvfølgelig heller ikke noget til gene for, at vi lader kontrakten løbe ud med ham, lader ham træne med i pre-season, og så skriver med ham igen, hvis han og vi ikke har fundet andre veje, når vi rammer slut-juli/start-august.

Status
Not open for further replies.

Latest posts

Back