New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2021

• Thread starter Thread starter SteenA
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 387K
Status
Not open for further replies.
Transfervindue Transfervindue sommer 2021
Jeg håbet da ikke at Viborg, anført af Friis, kører en straffeaktion mod Brandhof. Det vil ikke klæde Friis, når nu vi har ladet ham smutte til jobbet i Viborg. Det vil også undre mig, hvis det sker. Brandhof er en profil og Viborg er i en tæt oprykningskamp. Det vil svare til at Højer til sommer skriver en kontakt med en anden klub fra 1. januar og vi så ikke vil bruge ham i en kvalifikation til europæisk slutspil.

Enig, virker lidt tosset de ikke kan bruge en af ligaens største profiler.

Men måske Friis bare vil have ham til at præstere bedre på backen, hvor han vil prøve at bruge ham. Han udtalte jo han så et stort lys i ham der også som superliga-spiller.

Kan også bare være han haft en småskade eller noget. Måske hovedet i AGF. En kombi.

Det vil svare til at Højer til sommer skriver en kontakt med en anden klub fra 1. januar og vi så ikke vil bruge ham i en kvalifikation til europæisk slutspil.
I forhold til Højer så kan man måske håbe på at en ny sportschef godt vil kunne accepter en videresalgsklausul i en ny kontrakt, så det bliver muligt at forlænge med ham på mandag.

Det må også give noget stof til eftertanke at de spiller der har ladet kontrakten løbe ud, ikke har opnået det de ville (Ankersen og Amini) imens dem med kontrakter godt kan blive solgt til deres foretrukne klub alligevel (Stage og Bundu)

Jeg håbet da ikke at Viborg, anført af Friis, kører en straffeaktion mod Brandhof. Det vil ikke klæde Friis, når nu vi har ladet ham smutte til jobbet i Viborg. Det vil også undre mig, hvis det sker. Brandhof er en profil og Viborg er i en tæt oprykningskamp. Det vil svare til at Højer til sommer skriver en kontakt med en anden klub fra 1. januar og vi så ikke vil bruge ham i en kvalifikation til europæisk slutspil.
Hvis vi på det tidspunkt allerede har en erstatning som man vurderer lige så god som Højer, og det virker på banen og resultaterne, så håber jeg da, at man bruger tid på den nye spiller og lader Højer være backup. Det vil give mest mening. Viborg har jo hentet en erstatning.

Hvis vi på det tidspunkt allerede har en erstatning som man vurderer lige så god som Højer, og det virker på banen og resultaterne, så håber jeg da, at man bruger tid på den nye spiller og lader Højer være backup. Det vil give mest mening. Viborg har jo hentet en erstatning.
Nu brugte jeg netop Højer som eksempel for at illustrere, at Brandhof er en stor profil hos Viborg. Samtidig er Viborg igang med at spille deres vigtigste halvsæson i mange år. Det vil være helt åndssvagt, hvis Viborg holder op med at bruge ham nu. Specielt fordi han kan spille flere pladser. Havde de ligget nede som nr. 4-5 stykker, så ville jeg kunne forstå det. Rykker de op, så skal de alligevel ud at hente erstatninger på flere pladser.

Altså hvis vi havde hentet Brandhof nu, og Blume skulle ud til sommer, og vi så spillede mere med Brandhof, så ville man kunne sige at det var "lidt det samme". Der ville bare ikke være en klub der blev "ærgerlig" i den anden ende, såfremt ingen havde skrevet med Blume.

Lidt som da Hvidt overtog pladsen fra Amini, selv da Amini var nogenlunde over sin skade i medaljespillet. Det er jo anderledes så længe ham der overtager/spiller i stedet for han præsterer rigtig godt. Så forstår man det jo godt. Det bliver kun noget "straf-halløj" for mig at se såfremt ham der spiller i stedet for spiller dårligt, og spilleren der snart er fortid alligevel bliver holdt på bænken.

Nej men jeg tror han ringer i morgen - er det ikke der han tiltræder.

Synes AGF skal gøre alt hvad der står i deres magt for at købe, leje eller bortføre Kamil, Diks og Buba

Synes vi i dag ser hvordan Buba er pissehurtig i forsvaret og hopper højt med vild forspænding i kroppen og i to omgange sender bolden nærmest fra stående med fart ind til PM, der scorer. Han er ligaens potentielt bedste.

Nej men jeg tror han ringer i morgen - er det ikke der han tiltræder.
Nej det er der Haysen tiltræder. PC er først sat til at skifte 1. april.

Meeeen mon ikke AGF frigiver PC efter Haysens ankomst alene for at sikre at PC ikke har adgang til noget som helst Haysen kommer ind med. Eller også skal Haysen i hvert fald holde sin laptop+taske tæt til sig hver dag!!

Status
Not open for further replies.

Latest posts

Back