New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2021

• Thread starter Thread starter SteenA
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 388K
Status
Not open for further replies.
Transfervindue Transfervindue sommer 2021
Jeg tvivler også meget på de 7,5 mio. - kan faktisk slet ikke tro på. Men naturligvis har han kostet som islandsk landsholdsspiller og fra Djurgårdens svenske mestre selvom han kun spillede halvdelen af kampene ca i deres mesterskabssæson.

Måske de 7,5 var inkl. videresalgs sjov - ligesom PO er nævnt som en handel til 6-9 mio alt efter gensalg.

Kari Arnason blev ikke solgt fra AGF men fik sin kontrakt ophævet.

Baggrunden skulle være dette:

Ifølge spn.dk er det i lige så høj grad et citat i avisen JydskeVestkysten, der nu koster AGF's Kári Árnason jobbet, som det er hans åbenbart utilstrækkelige præstationer på banen.

Mens islændingen var udlejet til Esbjerg i foråret sagde han nemlig - forud for en kamp mellem EfB og AGF - følgende til avisen:

- Jeg så AGF mod Brøndby, og selv om jeg da også har været med til at spille dårlige kampe for AGF, må det have været en af de dårligste, de har spillet de seneste tre-fire år. For mig er der ingen tvivl, den kamp vinder vi.

Dét ville sportschef Brian Steen Nielsen ikke finde sig i.

- Med den udtalelse kritiserede han klubben og især trænerens dispositioner. Ansatte i AGF, også dem der er lejet ud, skal vise forretningen loyalitet, så derfor har han ikke mulighed for at træne hos os længere

Skal vi ligge noget i, at det fra AGFs side IKKE er meldt ud at x og y spillere takker af efter denne sæson?
Jeg tolker det lidt som om, at BIS er kommet så sent ind, at man har "aftalt" at se hinanden i øjnene efter sæsonen er spillet færdig. Altså jeg tror jo ikke som sådan at det betyder at Blume ender med en forlængelse.

Men kan vi tillade os at konkludere at det så i hvert fald ikke er definitivt besluttet at han skal afsted? Måske end ikke det.

Ikke vild med alderen, men han har stor kvalitet og gratis - og ikke mindst både en ledertype og kan lave en del mål på dødbolde, og en god flex spiller at have i truppen, kan spille højreback som 3. valg og til nød også angriber i slutminutter eller def midt.

Så gerne en 2 års deal + option på yderligere et, set i lyset af Backman ofte er skadet, Tingager har været ude længe og Haus også bøvler. Bliver TK helt til overs kan han med fordel komme på græs 6-12 måneder. Backman og Julle har også udløb om et år. Haus kan blive solgt nu, men nok nærmere om 1-2-3 år.

Status
Not open for further replies.

Latest posts

Back