Trænertråden
Noodle
Well-known member
Helt enig. Havde også glædet mig til en analyse af Viborgs spillestil og vurdering af, hvordan vores trup passer til det. Det var der nærmest intet af.
Jeg tror helt sikkert at det kan vi godt forvente kommer senere, måske ikke som en standalone udsendelse, men så som en del af optaktsprogrammerne frem mod sæsonstart. AGF har altid fyldt meget hos Mediano som den der sovende kæmpe, det uforløste. Det tror jeg ikke på ændrer sig fordi JP er træner eller fordi der måske ikke hentes så meget i transfervinduet. Har selv været med fra starten og også i Støt. Der bliver talt forholdsvis meget om de Hviiee både når det går godt, når det går skidt og når der er ændringer i organisationen.Jeg skrev mig op til gratis Støt herover sommeren, blandt andet fordi jeg vidste, at der ville komme en podcast om AGF's nye træner. Sgu lidt skuffet over, at det er makkerparret. Egelund har måske sin berettigelse i nogle udsendelser, da han har en fornemmelse for sladder og hele og halve sandheder, men lige her ville jeg mægtig gerne have haft en af fagfolkene til at fortælle mig, hvad jeg kan forvente af et AGF, som bliver styret af Jakob P. Fx Corlu, og jeg har det også bedre med Monnerup, end jeg fornemmer andre har det herinde.