Trænertråden
mono
Well-known member
Men, og her er min hukommelse ikke fuldstændig fintunet, hver gang Kent Nielsen dukker op i relation til os, nager det mig mere end andet, at jeg husker hans vej til dét Silkeborg, så mange beundrer i dag, faktisk tog en rum tid for ham flytte derhen. Gjorde det ikke?Hvis Kent Nielsen kan levere relativt hurtigt og acceptere AGFs moderne setup, er han ganske interessant i min bog.
Så med Kent vil spørgsmålene for mig altid være;
-hvor hurtigt kan Kent reelt flytte et AGF-hold, hvor der måske er lidt færre friheder, end i en klub som SIF?
-har klubben tålmodighed til sådan en proces?
-har han selv stadig det drive, der vil skulle til en sådan proces i en klub med så meget mere opmærksomhed, hvor medierne står klar til at måle og veje ham hver eneste dag? (modsat hans tilværelse i SIF)
Jeg tror, han i udgangspunktet er tilpas ligeglad med medierne, men det er ikke ensbetydende, at det er sjovt at skulle navigere i nonetheless, og selvom SIFs pokalsucces er ganske besnærende, så ved jeg helt ærligt ikke, om det alene er en målestok, vi skal spejle os i.
Har SIF omvendt virkelig været bedre end os i ligaen (altså i en turnering over en hel sæson) den sidste håndfuld år?
Jeg accepterer at det er med færre midler, men jeg ved ikke, om manden er ham, der skal flytte AGF videre, alting in mente