Tidl FCK spiller Daniel Amartey og Ekemini Ime virker som samme type spiller, jeg er ikke klar til at kaste Ime helt væk, fordi jeg har bestemt set kampe, hvor han har gjort det rigtig godt.
Hvis Sølvi kan komme tilbage til næste sæson - så skal han helt klart have en af de 2 pladser på U19, han stod utrolig stærkt i alle de kampe jeg har set både på U17-U19.
Jeg tror også sagtens at Callø kan overtage Mølgaards plads uden at vi falder voldsomt kvalitetsmæssigt - det er vel cirka samme niveau lige nu, og potentialet er meget større hos Callø, samtidig kan vi spare lønkroner.
Rygaard skal sendes videre fordi vi forhåbentlig får Linus Thieler tilbage, derudover har vi Tristan Theillade, og længere nede også en Anton Lauritzen som skulle være en notorisk målscorer.
Raad skal videre i karrieren fordi vi har Sylvester Haysen - Daniel Kannerup - De Paoli og ikke mindst Otto Lyhne som har slået ham af i U19-regi - måske skal Raad han tilbage til Lyseng eller Brabrand.
Jeg er utrolig spændt på hvilken ny sæson Mark Ian Frøkjær Steffensen går i møde - man har lige forlænget med ham, men han spiller ikke som i slet ikke. Vi kan håbe på at næste år bliver meget bedre for ham, med kontinuerlig spilletid samt meget færre skader.