New posts

Talentarbejdet i AGF

• Thread starter Thread starter Snurre Snup
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 315K
Jeg kender ikke noget til Solvis skadesomfang han har været væk utrolig lang tid nu - jeg kan godt være rigtig bange og ked af hans situation, jeg så et meget stort lys i ham.
Traore har imponeret på U19 - han kunne godt være en man smide en forlængelse efter. Så er der Van der Raad og Rygaard, dem tror jeg bliver cuttet, jeg synes ikke de er dygtige nok, og vi har andre bedre alternativer - de må søge nye græsgange.

Ekemini har stærke fysiske kompetencer, men jeg er i tvivl om hvor vidt han er stærk nok spillemæssigt. Han er blevet rykket meget frem og tilbage mellem højre stopper i en 3-back kæde og defensiv midtbanespiller - jeg er meget i tvivl om hvor han står.
Harsløf minder om en Emmery - ikke helt samme evner til at sætte sin direkte modstander. Han lever mere af sin fart - men har bestemt nogle rigtig spændende spidskompetencer.

Jeg håber man indlemmer Callø i førsteholdstruppen - han har udviklet sig rigtig godt under opholdet i Fremad, og er også blevet rost flere gange i stiftens fremad podcast Mozarts Striber.
Det er også tiden hvor han viser at han skal være en del af a-truppen i AGF.
Jeg ser en udlejning for Tchamche fx i Fremad som Callø lige har været igennem - Jeg tænker at Bogere kommer til at overhale ham.
Jeg tror det er den rigtige løsning.

Lade Sølvi tage en af de to pladser på U19, og se om han kan komme retur.

Ekemini har kun en fremtid som højre stopper tror jeg, jeg synes vendinger de gange jeg har set ham, har været lidt for store til midten. Men jeg tror ikke han har eller får niveauet til Superlgagen. Jeg tror mere på Traore, som måske kunne tage den anden plads på U19 sammen med Sølvi.

Callø kunne i min optik sagtens tage Mølgaards plads i A-truppen, og se om han kan udvikle sig til en starter.

Helt optimalt for ville være Camara, Hamza og Tchamche i Aarhus Fremad næste sæson. Ekemini i en klub som f.eks. Brabrand, altså niveauet under.

Ekemini har kun en fremtid som højre stopper tror jeg, jeg synes vendinger de gange jeg har set ham, har været lidt for store til midten. Men jeg tror ikke han har eller får niveauet til Superlgagen. Jeg tror mere på Traore, som måske kunne tage den anden plads på U19 sammen med Sølvi.

Callø kunne i min optik sagtens tage Mølgaards plads i A-truppen, og se om han kan udvikle sig til en starter.

Helt optimalt for ville være Camara, Hamza og Tchamche i Aarhus Fremad næste sæson. Ekemini i en klub som f.eks. Brabrand, altså niveauet under.
ja vi har jo Aarhus Fremad, som ser nogenlunde sikrede ud til endnu en season i 1. div, og både VSK og Brabrand liggende nede i 2. division, som ummidelbart skal fucke rimelig meget op for at rykke ned, så der er da muligheder for udlejninger til andre aarhus klubber

Tidl FCK spiller Daniel Amartey og Ekemini Ime virker som samme type spiller, jeg er ikke klar til at kaste Ime helt væk, fordi jeg har bestemt set kampe, hvor han har gjort det rigtig godt.
Hvis Sølvi kan komme tilbage til næste sæson - så skal han helt klart have en af de 2 pladser på U19, han stod utrolig stærkt i alle de kampe jeg har set både på U17-U19.

Jeg tror også sagtens at Callø kan overtage Mølgaards plads uden at vi falder voldsomt kvalitetsmæssigt - det er vel cirka samme niveau lige nu, og potentialet er meget større hos Callø, samtidig kan vi spare lønkroner.

Rygaard skal sendes videre fordi vi forhåbentlig får Linus Thieler tilbage, derudover har vi Tristan Theillade, og længere nede også en Anton Lauritzen som skulle være en notorisk målscorer.
Raad skal videre i karrieren fordi vi har Sylvester Haysen - Daniel Kannerup - De Paoli og ikke mindst Otto Lyhne som har slået ham af i U19-regi - måske skal Raad han tilbage til Lyseng eller Brabrand.
Jeg er utrolig spændt på hvilken ny sæson Mark Ian Frøkjær Steffensen går i møde - man har lige forlænget med ham, men han spiller ikke som i slet ikke. Vi kan håbe på at næste år bliver meget bedre for ham, med kontinuerlig spilletid samt meget færre skader.

Tidl FCK spiller Daniel Amartey og Ekemini Ime virker som samme type spiller, jeg er ikke klar til at kaste Ime helt væk, fordi jeg har bestemt set kampe, hvor han har gjort det rigtig godt.
Hvis Sølvi kan komme tilbage til næste sæson - så skal han helt klart have en af de 2 pladser på U19, han stod utrolig stærkt i alle de kampe jeg har set både på U17-U19.

Jeg tror også sagtens at Callø kan overtage Mølgaards plads uden at vi falder voldsomt kvalitetsmæssigt - det er vel cirka samme niveau lige nu, og potentialet er meget større hos Callø, samtidig kan vi spare lønkroner.

Rygaard skal sendes videre fordi vi forhåbentlig får Linus Thieler tilbage, derudover har vi Tristan Theillade, og længere nede også en Anton Lauritzen som skulle være en notorisk målscorer.
Raad skal videre i karrieren fordi vi har Sylvester Haysen - Daniel Kannerup - De Paoli og ikke mindst Otto Lyhne som har slået ham af i U19-regi - måske skal Raad han tilbage til Lyseng eller Brabrand.
Jeg er utrolig spændt på hvilken ny sæson Mark Ian Frøkjær Steffensen går i møde - man har lige forlænget med ham, men han spiller ikke som i slet ikke. Vi kan håbe på at næste år bliver meget bedre for ham, med kontinuerlig spilletid samt meget færre skader.
Jeg kan godt se hvad du mener med Amartey, men den type spiller - specielt på midten - er så småt også ved at forsvinde, der er meget få hold der har den ene holdene store centrale midtbanespiller. Det er mere typer som Mads Emil, Solbakken, Knudsen osv. Selv en Pedro Bravoi er en del mere mobil.

Omvendt, når en type forsvinder, så kommer de typisk tilbage et tidspunkt.

Jeg har skrevet længere oppe for et par dage siden, at jeg ikke synes han er god nok - i hvert fald ikke lige nu - han ville slet ikke spille hvis Bogere eller Linus Thieler som er skadet var klar.
Det er rigtig god valg for Rygaard at tage videre. Jeg tror også godt at han er klar over hvilken vej det går.

Vi spiller i øvrigt kl 12.30 mod AC Horsens på play.agf.dk
Bliver spændende at se start 11 - jeg tænker Bogere er med A-holdet igen.

Jeg har skrevet længere oppe for et par dage siden, at jeg ikke synes han er god nok - i hvert fald ikke lige nu - han ville slet ikke spille hvis Bogere eller Linus Thieler som er skadet var klar.
Det er rigtig god valg for Rygaard at tage videre. Jeg tror også godt at han er klar over hvilken vej det går.

Vi spiller i øvrigt kl 12.30 mod AC Horsens på play.agf.dk
Bliver spændende at se start 11 - jeg tænker Bogere er med A-holdet igen.
Er der egentlig noget nyt om Thieler? Jeg synes at han har været ude i lang tid efterhånden.

Latest posts

Back