New posts

Talentarbejdet i AGF

• Thread starter Thread starter Snurre Snup
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 313K
Er det overhovedet muligt med et indgreb - så havde man vel gjort det for flere sæsoner siden.

Jeg frygter han vil have godt af et karrierestop, så han ikke bliver helt ødelagt.
Han skal bare have nummeret til Philip Billings portugisiske heksedoktor, så han kan få et skud bloddoping ligesom Billing har fået, det ser ud til at have haft mirakuløs effekt på ham.

Jeg synes det ville klæde AGF, hvis de lavede liveupdate, det kan bare være tekst, fra U17- og U19-kampene - og hver gang.

Med dem der er på akademiet nu, så tror jeg der ville være fin interesse i at følge dem.
Altså med den teknik der findes nu til dags, og AI der kan skrive kampreferater færdig for en selv, så enig. Der burde skrives et eller andet. Om det så er på AGF Talent siden eller hvor, det er lidt underordnet

Jeg synes det ville klæde AGF, hvis de lavede liveupdate, det kan bare være tekst, fra U17- og U19-kampene - og hver gang.

Med dem der er på akademiet nu, så tror jeg der ville være fin interesse i at følge dem.
Jeg vil gerne gå skridtet videre.
Stream dog alle hjemme kampe U17-U19 det er der så mange andre danske klubber der gør.
Jeg ville ønske at der er endnu mere content fra ungdommen i AGF

Latest posts

Back