Enig, bortset fra, at jeg tror det ville være rigtigt godt for Hamza og Bogere at være i førsteholdstruppen sammen. Kunne Hamza måske overtage Haugstrups rolle i næste sæson og så udlejer vi ham i stedet? Haugstrup kunne også passe godt ind hos Fremad.
Han skal bare have nummeret til Philip Billings portugisiske heksedoktor, så han kan få et skud bloddoping ligesom Billing har fået, det ser ud til at have haft mirakuløs effekt på ham.
Han skal bare have nummeret til Philip Billings portugisiske heksedoktor, så han kan få et skud bloddoping ligesom Billing har fået, det ser ud til at have haft mirakuløs effekt på ham.
Altså med den teknik der findes nu til dags, og AI der kan skrive kampreferater færdig for en selv, så enig. Der burde skrives et eller andet. Om det så er på AGF Talent siden eller hvor, det er lidt underordnet
Jeg vil gerne gå skridtet videre.
Stream dog alle hjemme kampe U17-U19 det er der så mange andre danske klubber der gør.
Jeg ville ønske at der er endnu mere content fra ungdommen i AGF
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.