New posts

Talentarbejdet i AGF

• Thread starter Thread starter Snurre Snup
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 339K
Fuldstændig! - troede ikke han var så god som han er

Hamza var den der imponerede mig mest til U17 VM også mere end Bogere. Ud fra de kampe lignede han en spiller med hele pakken men dog manglede som alle andre Uganda spillere noget taktisk.

Glæder mig meget til at se ham få nogle fornuftige minutter. Nok ikke realistisk men mit fodboldhjerte synes godt om en midtbane med Hamza og Haugstrup. Callø i forsvaret og Emmery på kanten med Bogere som 9er 🥰

Nok ikke realistisk men mit fodboldhjerte synes godt om en midtbane med Hamza og Haugstrup. Callø i forsvaret og Emmery på kanten med Bogere som 9er 🥰
Det' ungt, det' hurtigt, det' teknisk! Vi ka' li' det! :love:

Hvis de ellers kan stå for presset i seniorfodbold, så er det fandeme smukt.

Hamza var den der imponerede mig mest til U17 VM også mere end Bogere. Ud fra de kampe lignede han en spiller med hele pakken men dog manglede som alle andre Uganda spillere noget taktisk.

Glæder mig meget til at se ham få nogle fornuftige minutter. Nok ikke realistisk men mit fodboldhjerte synes godt om en midtbane med Hamza og Haugstrup. Callø i forsvaret og Emmery på kanten med Bogere som 9er 🥰
Det er nok hjertet der taler.

Jeg gad virkelig godt hvis Hamza, Camara og måske Tchamche spillede i Aarhus Fremad næste år.

Det tror jeg virkelig kan rykke dem

Latest posts

Back