Hamza var den der imponerede mig mest til U17 VM også mere end Bogere. Ud fra de kampe lignede han en spiller med hele pakken men dog manglede som alle andre Uganda spillere noget taktisk.
Glæder mig meget til at se ham få nogle fornuftige minutter. Nok ikke realistisk men mit fodboldhjerte synes godt om en midtbane med Hamza og Haugstrup. Callø i forsvaret og Emmery på kanten med Bogere som 9er