New posts

Superligaen 2025/2026

• Thread starter Thread starter cph
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 380K
Jeg ville altså også være rasenende, hvis jeg var Brøndby fan. Det var helt absurd at bevidne, hvor mange afgørende kendelser, der gok mod Brøndby.

Jeg har svært ved at forstå, at der ikke er klokkeklart rødt til FCK, sidste mand, nødbremse og FCKeren klipper Brøndbyspilleren to gange i samme tackling - med fuldt overlæg. Der er noget galt med regelsættet, hvis det ikke er et rødt kort.

Offsiden er også ualmindeligt svær at se. De kan muligvis måle 8 cm, men de kan tilsyneladende ikke vise dem.

I min bog blev den kamp afgjort på dommerkendelser, som entydigt gik med FCK.

Til gengæld er det altså et ringe fodboldhold, Beijmo skifter til. De er i overtal i en halv time og kan alligevel ikke holde en føring mod et historisk ringe Brøndbyhold. Og selv i den forlængede spilletid skraber de kun en sejr hjem på grund af dommertække.

Jeg ville altså også være rasenende, hvis jeg var Brøndby fan. Det var helt absurd at bevidne, hvor mange afgørende kendelser, der gok mod Brøndby.

Jeg har svært ved at forstå, at der ikke er klokkeklart rødt til FCK, sidste mand, nødbremse og FCKeren klipper Brøndbyspilleren to gange i samme tackling - med fuldt overlæg. Der er noget galt med regelsættet, hvis det ikke er et rødt kort.

Offsiden er også ualmindeligt svær at se. De kan muligvis måle 8 cm, men de kan tilsyneladende ikke vise dem.

Til gengæld er det altså et ringe fodboldhold, Beijmo skifter til. De er i overtal i en halv time og kan alligevel ikke holde en føring mod et historisk ringe Brøndbyhold. Og selv i den forlængede spilletid skraber de kun en sejr hjem på grund af dommertække.

Jeg kan tilføje hånd på bolden af en fra fck også, den var så tydelige at det er helt sindsygt ingen tager den op i VAR.

Wass kunne så også være smidt ud efter 20 sekunder, så helt uheldige er de heller ikke..

Jeg kan tilføje hånd på bolden af en fra fck også, den var så tydelige at det er helt sindsygt ingen tager den op i VAR.

Wass kunne så også være smidt ud efter 20 sekunder, så helt uheldige er de heller ikke..
Wass' go-to trick når han skal "gå forrest" er åbenbart at lave et rigtigt hårdt frispark lige fra start. Det gjorde han også mod os - soleklart gult for et overfald på JA", men fordi kampen er 30 sekunder gammel bliver det gule i lommen.

“Sidste mand/nædbremse” eksisterer ikke i regelsættet længere 😊

Det er mere et skøn om hvorvidt spillere ville have en DIREKTE linje mod målet.
Her vurderes at trækket er for langt og ikke mod mål.
Samtidig kigges på voldsomhed i forseelsen som en uafhængig parameter.
Tacklingen i sig selv er gul men hverken højt placeret eller unødig kraft.

Den Wass laver på Overskægget i de t første minut er langt værre

Cooper = Tullberg
Jeg siger noget om dommerne men ikke noget alligevel
Uenig. Tullberg prøver på elendig vis at tale udenom han bare gerne vil brokke sig og bortforklare med smålige kommentarer.

Cooper sælger det som 'der kommer en god løsning i morgen' / hinter i retning af man afslører JFKs morder.

Der er intet forsøg på at kamuflere Coopers foragt og behov for at beklager sig.

Vallys kommer med en lille forklaring på hvorfor de ikke præsterer.

En stabil ledelse kan hjælpe med mange ting og ikke mindst, at spillerne ikke skal være i tvivl om hvem der regerer på ledelsesgangen i de forskellige positioner.

Der har været meget larm. Der er sket mange ting, som har været svære at præstere i.
- Jeg glæder mig til at starte på en frisk.
- Jeg håber, at der kommer styr på tingene i Brøndby. Det er et håb, at vi ved, hvem der er på de forskellige positioner, når vi kommer tilbage fra ferie,
Hvis du er 18 år, tænker du ikke så meget over det. Men når du er en af de ældre og mere erfarne spillere, har det betydning, hvilken retning klubben bevæger sig i.

Dommeren var fin i går. Lavede ikke rigtig nogen fejl ud over Wass' tackling. Der var brøndby umådelig heldige. Det er en svær kamp at dømme, og der vil altid være gråzoner når der sker så meget, men jeg ser ikke en dommer der favoriserer FCK over Brøndby. FCK får i øvrigt 9 gule mod kun 1 til Brøndby
Jeg er uenig. Det orker som om at der står i de nye regler at alle afgørelser skal favoriserer FCK. Jeg er et overbevist om at stadion var blevet brændt ned hvis det var en AGF'er der blev slagtet. Det er "fint nok" at dommeren giver FCK et hav af gule kort for små ting, det frikender ham ikke for at undlade at være konsekvent når det gælder og det var han ikke. Det er et problem, især for fodbolden, at vi står med en dommer der erkender at var ikke havde ændret et rødt kort og heller ikke havde dømt offside hvis flaget var blevet nede.

Jeg er uenig. Det orker som om at der står i de nye regler at alle afgørelser skal favoriserer FCK. Jeg er et overbevist om at stadion var blevet brændt ned hvis det var en AGF'er der blev slagtet. Det er "fint nok" at dommeren giver FCK et hav af gule kort for små ting, det frikender ham ikke for at undlade at være konsekvent når det gælder og det var han ikke. Det er et problem, især for fodbolden, at vi står med en dommer der erkender at var ikke havde ændret et rødt kort og heller ikke havde dømt offside hvis flaget var blevet nede.

Så du anerkender ikke at der er gråzoner i fodboldloven, som er 50/50, og det kommer an på hvilken vej dommeren lige vudere det hælder 50,1% til?
De sager var der også før VAR.

Tror du så også dommerne sidder i en bunker og laver rævekager, og aftaler hvordan de alle sammen kan give FCK fordele? Det er svært for mig at tage seriøst, så jeg tror jeg dropper den her.

Uanset om man er enig eller uenig med Frøkær gør man sig selv den tjeneste og se interviewet. Det er et af de bedste spillerinterviews jeg har set meget, meget længe og bemærk den ro han besidder trods han er tydeligt påvirket. Det kunne nogen tage ved lære af.

Enig. Så interviewet for en times tid siden og tænkte på at poste det her, men tænkte så også, at jeg ikke har tilpas anciennitet til den slags :D

Fedt interview. Og imponerende, at det lykkes ham konsekvent at holde hånden i håret.

Uanset om man er enig eller uenig med Frøkær gør man sig selv den tjeneste og se interviewet. Det er et af de bedste spillerinterviews jeg har set meget, meget længe og bemærk den ro han besidder trods han er tydeligt påvirket. Det kunne nogen tage ved lære af.

Fantastisk interview. Og man forstår sgu godt det må være frustrerende for spillerne med de VAR-kendelser.

Og han rammer i øvrigt hovedet på sømmet ift. deres problemer. Dygtige spillere og højt niveau til træning. Men når man har en træner, som ikke formår at lave selv de mest basale taktiske justeringer ift. modstanderne, så kommer man som hold og individuelle spillere, til at se dårlige ud.

Latest posts

Back