Jeg er ærligt talt nervøs.
Ikke fordi jeg synes, spillet har været dårligt. Vi har haft dårlige sekvenser i alle kampene og er blevet straffet langt hårdere, end vi blev i sidste sæson. Noget af det er modstanderens held/vores uheld, noget af det er manglende skarphed/dygtighed hos os. Det har jeg hele tiden været fortrøstningsfuld ved, fordi holdet ikke ligner et hold i modgang på dén måde.
Men i denne uge har Gretarsson været tæt på en mikrofon:
Daníel Grétarsson tror på, at AGF kan slå alle hold i Superligaen
campo.dk
Dét der bekymrer mig! Han forsøger at tale os stærkere end vi pt er. Det var det, FC Vestjylland gjorde i hele foråret, de kørte på i medierne om både det ene og det andet, mens AGF forholdte sig til næste opgave og i øvrigt koncentrerede sig om at arbejde videre. Gretarssons udtalelser er det første reelle krisetegn jeg har set. Det er ALDRIG godt, når spillere går ud og siger den slags ting. I al den tid, jeg har set fodbold, har de udtalelser altid indikeret, at selvtilliden halter, snart vil spillet lide under det og resultaterne bliver stadig værre...
Vi SKAL simpelthen slå Horsens, så vi kan holde landskampspause med en god følelse og i øvrigt over nedrykningsstregen. Jeg er bare ikke ret optimistisk.