New posts

Kamptråd Superliga runde 9: AC Horsens - AGF, søndag d. 20. september kl 16.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 582
  • Views Views: Views 18K
Added to Calendar: 20-09-26

hvordan ender kampen?

• Total voters
    49
  • Poll closed .
Kamptråd Superliga runde 9: AC Horsens - AGF, søndag d. 20. september kl 16.00
Som jeg ser det, taber JP denne her kamp for os.

Vi er oppe to nul, men vi ender med at stå og sparke væk i hvad, 20 minutter. JP rammer ikke med sine indskiftninger, og det er velsagtens også hans ansvar, at vi bare forsøger at forsvare den hjem - eller som minimum hans ansvar, at han ikke får det ændret, hvis det er spillerne, der er for passive.

Det er fuldstændigt håbløst at vi tilladder så mange indlæg imod i slutfasen på en kamp, hvor vi egentlig bare skal spille på den eneste styrke, vi har (det offensive kombinationsspil).

Vi er et hold på vej mod nedrykning. Vores kampafvikling i slutfasen i dag skriger af, at vi ikke kommer til at vinde nogle kampe.

Der skal kæmpestore ændringer til, hvis vi ikke skal rykke ned. Jeg tror ikke, JP er manden til at løse den opgave. Så havde han vundet i dag. Han er en dygtig træner, men
han er også en del af hele den negative udvikling, og for mig stinker det her af, at der nogle nye øjne på for at rette op.

Jeg synes nu er det rette tidspunkt at skifte træner. Det vil give en ny træner 14 træningsdage til at sætte noget sammen.

Alternativt skal man give JP efteråret ud til at vende skuden. Jeg er bare alvorligt bekymret for, hvor vi så ender henne.

JP: Godt med landsholdspausen så der er muilghed for at spillerne kan få lidt fri....

Uha.. jeg er nervøs for at arbejdshandskerne ikke er samlet op endnu. Forstår vi ikke situations alvor?
Udefra set virker det til, at lederne i AGF endnu helt har fattet hvad der sker omkring dem.

CV taler om at forlænge med Jakob Poulsen. Fournais taler om fastholde målsætningen for i år. Poulsen taler om bund i holdet, gode indsatser og ferie.

Spillerne virker også til de tror de er uheldige.

Vi er 9 kampe inde i sæsonen!!!

Udefra set virker det til, at lederne i AGF endnu helt har fattet hvad der sker omkring dem.

CV taler om at forlænge med Jakob Poulsen. Fournais taler om fastholde målsætningen for i år. Poulsen taler om bund i holdet, gode indsatser og ferie.

Jamen så rykker vi ned. Hvis, det er deres forestilling om sæsonen. Det bliver da også bare super fedt, når vi skal udskifte JP, CV, JN OG LF på én gang til sommer. Jubiiiiii.

Har han virkelig sagt det🤯 er det ikke en anden måde at sikre sig selv i lang tid uanset hvor ringe et stykke arbejde man leverer. Hvis det går godt med et samme kan man sole sig i succesen og hvis det går elendigt kan man sige at transfervinduet ikke har en effekt på kort sigt. Shit en charlatan.
Jeg skal lige forstå det korrekt…du er ikke fan af CV?

Jeg finder selv ud 🥳

Jacob Poulsen siger naturligvis det som han skal sige. Bål og brænd hører til Zorniger- og Hyballa-tosserne.

Jeg har svært ved at tage jeres angreb på de udtalelser seriøst. Og naturligvis kan en ferie bekomme spillerne godt.

Jeg ser i den grad en træner, som forstår alvoren. Det sidste JP skal udvise er panik og det er I sure over, at han ikke gør.

Shit mand… Den er sgu tung..

Men som jeg gjorde hele Guldsæsonen, og også har gjort i denne sæson, vil jeg tage AGF-trøje på på arbejde dagen efter en kamp… Arbejder på en skole lidt syd for Horsens, hvor det jo derfor er helt enormt vigtigt at vise at man altså også er fan i modgang - så må jeg tage de kommentarer med der nu engang kommer, fra børn der endnu ikke har lært om fodboldloyalitet og om livet som ægte fodboldfan..

Øv øv øv..

Jacob Poulsen siger naturligvis det som han skal sige.

Jeg har svært ved at tage jeres angreb på de udtalelser seriøst. Og naturligvis kan en ferie bekomme spillerne godt.

Jeg ser i den grad en træner, som forstår alvoren.
Det kan jeg så til gengæld ikke tage alvorligt.

Han skal selvfølgelig sige, at selvtilliden mangler, og der skal ske noget - som de så selvfølgelig skal træne de næste to uger, så de forhåbentlig står et andet sted efter pausen.

Jacob Poulsen siger naturligvis det som han skal sige. Bål og brænd hører til Zorniger- og Hyballa-tosserne.

Jeg ser i den grad en træner, som forstår alvoren. Det sidste JP skal udvise er panik og det er I sure over, at han ikke gør.

Hvis et hold der lukker mere end 2 mål ind i snit, endelig holder nullet i 84 minutter og har afgivet meget få chancer væk. Hvad gør en træner der forstår alvoren.

Skifter en venstre stopper ud, skubber den centrale ud til venstre og sætter en ny spiller ind i midten (vel at mærke en der har været væk i et par måneder). Eller, lader han de tre der her holdt nullet for første gang i 84 minutter spille færdig?

Selvfølgelig må spillerne holde ferie, og nogle trænger måske til det. Men engang imellem skal de også råbes op. Der er jo en grund tilat den administrerende direktør også har stået i omklædningsrummet engenag og bedt dem kigge ned i bukser og tage sig sammen.

Det kan jeg så til gengæld ikke tage alvorligt.

Han skal selvfølgelig sige, at selvtilliden mangler, og der skal ske noget - som de så selvfølgelig skal træne de næste to uger, så de forhåbentlig står et andet sted efter pausen.

Så spillerne skal blive og træne hårdt en uge mere - i stedet for at få en pause som alle konkurrenternes spillere. Jeg ved ikke om JP vender situationen, men strafaktioner virker yderst sjældent.

Men lad os bare være uenige om hvad god ledelse er.

Jeg synes ikke engang vi spiller godt. Oplægget er konstant at få den ud til Emmery.

Vi fik lidt bedre fat idag men det er dælme også en billig baggrund. Vi spiller mod Horsens.

Hvordan ville jeg selv stille op:

Hedenstad
Mølgaard - Gretarsson - Andersen
Knudsen
Carstensen Solbakken Emmery
Andersson Arnstad
Serra

Røsler spiller egentlig ok defensivt idag med undtagelse af en hovedstødsduel men han smider mange farlige bolde væk og har intet fremadrettet.
Callum kunne måske godt overtage fra Andersson eftersom Andersson desværre igen brænder de to chancer han har.

Jeg synes faktisk ikke JP har ret mange muligheder. Bech, Jørgensen, Tchamche og Bogere er ude af form eller passer ikke ind IMO. Så skulle Borgere spille wingback.. Ellers skal vi over i en 3-5-2 eller 4-4-2. Jønsson kan godt tage den defensive midt men jeg ville nok ikke stille med både Knudsen og Ham. Luka Callø tør jeg ikke spille med noget som helst sted.

Når Tinager er på 100% så skubber han Gretarson ud på venstre stopper.

Så spillerne skal blive og træne hårdt en uge mere - i stedet for at få en pause som alle konkurrenternes spillere. Jeg ved ikke om JP vender situationen, men strafaktioner virker yderst sjældent.

Men lad os bare være uenige om hvad god ledelse er.
Enig i at strafaktioner ikke altid virker, men nogle gange skal der bare et eller andet til for, at en trup tager skeen i den anden hånd. De resultater Svensson har skab i FCK, hvor hans retorik har været ret hård, havde Nestrup aldrig skabt.

En ting er 100% sikkert, det der bliver kommunikeret internt i truppen pt virker ikke.

Hvis et hold der lukker mere end 2 mål ind i snit, endelig holder nullet i 84 minutter og har afgivet meget få chancer væk. Hvad gør en træner der forstår alvoren.

Skifter en venstre stopper ud, skubber den centrale ud til venstre og sætter en ny spiller ind i midten (vel at mærke en der har været væk i et par måneder). Eller, lader han de tre der her holdt nullet for første gang i 84 minutter spille færdig?

Selvfølgelig må spillerne holde ferie, og nogle trænger måske til det. Men engang imellem skal de også råbes op. Der er jo en grund tilat den administrerende direktør også har stået i omklædningsrummet engenag og bedt dem kigge ned i bukser og tage sig sammen.

Du taler taktik - jeg taler om kommunikation.

JP kan naturligvis ikke stå og råbe bål og brand. Enhver spiller med to hjerneceller kan mærke presset og problemerne. JP vinder ingenting hverken udadtil eller indadtil ved at forstærke kriseretorikken.

Latest posts

Back