Jeg er bare en åndssvag uvidende fodboldfan, for jeg tror desværre JP bør fyres, inden han når tilbage til Fredensvang. Og så skal det landes en sportsdirektør til vintervinduet.
Jeg er bare en åndssvag uvidende fodboldfan, men jeg tror desværre JP bør fyres, inden han når tilbage til Fredensvang. Og så skal det landes en sportsdirektør til vintervinduet.
Vi har jo virkeligt taget et hovedspring ned i dødsspiralen med det transfervindue o den her sæsonstart. Jeg troede efterhånden at de totale nedsmeltninger var ved at være forbi i AGF, men nej de Hviee svigter ikke. Der er altid et potentiale til et kollaps.
Personligt holder jeg primært CV ansvarlig, men må også sige at JP jeg begynder at se noget famlende ud og jeg bliver mere og mere usikker på at han har evnerne til at vende det. Holdet skriger på kontinuitet, men der bliver konstant skiftet ud på alle positioner, undtagen de eneste to hvor der er reelle solide alternativer, med Arnstad og Knudsen (som flere gange i løbet af sæsonen har lignet en der gevaldigt trænger til en pause).
Jeg synes JP laver nogle mystiske fejl i øjeblikket.
At vi på ingen måde ved hvem der skal spille på toppen er en ting men at holdet ingen rygrad har er simpelthen en katastrofe. Hvorfor bliver vi ved med en opstilling hvor de bedste spiller ude af position? Og med personer som intet har vist i hele sæsonen?
Jeg slukkede ved slutfløjt. Offside på Delac så umiddelbart ud til at være tæt - var der billeder, der entydigt konkluderede, om han var det eller ej? (For jeg synes også, at han helt åbenlyst havde indflydelse på spillet)
Det er ganske enkelt elendigt trænerarbejde at ændre bagkæden med så kort tid igen. Jeg havde langt mere forståelse for, at han tog Arnstad ud og smed Tingager ind foran bagkæden for at tage duellerne, rydde op og give noget ekstra på dødboldene.
Nå. Et – desværre – forudsigeligt pointtab. Men måden, det sker på, gør det bare ekstra bittert.
Horsens spillede med en voldsom vilje og et tydeligt ønske om at få noget til sidst. Den vilje og sult så jeg ikke hos os.
Det er en rystende nedtur vi er vidne til. At man går fra mesterskab til nedrykningskamp på så kort tid er ufatteligt. Der er simpelthen noget helt galt i klubben.
Jeg holder meget af Jakob Poulsen og han vil for altid være en kæmpe legende, men vi er jo nødt til, at begynde snakken om et muligt trænerskifte. Jeg bryder mig ikke om det, og jeg ved ikke hvem man skulle hente ind, men man er nødt til, at gøre et eller andet.
En rædselsfuld måde, at gå til landsholdspause på.
Der er iøvrigt noget yderst fascinerende ved at man nu render rundt i en mesterskabstrøje som man ventede enormt længe på, endda glædede sig til at bære, og nu står man her og synes egentlig det er en lille smule akavet og endda lettere kikset... Det er fandeme indbegrebet af det agf jeg kender og elsker!
Hedenstad ser noget passiv ud, men kan jo ikke undgå at forholde sig til et karatespark ud i luften fra Delac. Hvis Delac er offside, er det en ganske tvivlsom vurdering.
Hedenstad ser noget passiv ud, men kan jo ikke undgå at forholde sig til et karatespark ud i luften fra Delac. Hvis Delac er offside, er det en ganske tvivlsom vurdering.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.