Hvis du tager de sidste 6 kampe, så har Links oppet sig, og i kampen mod VB, hvis vi skal være rigtig nidkære, så nåede han faktisk at slå 2-3 fine indlæg indover i åbent spil. Det var mindst ligeså godt/skidt som VB.
Så kan du altid indvende, vi måler os ikke med VB og bla bla bla, men lad os nu se om Links ikke lykkedes med at fortsætte den opadgående formkurve med en assist mod FCM. De store hold står mindre kompakt end VB som bundhold gør. Jeg er ihvertfald ikke enig i at vi ikke har en wingback der ikke kan lave assist.
Ok, interessant, har du nogen bud på spillere som bare hæver deres løn?
Nu scorede VB jo ikke på den pasning, måske den pasning fik lov at slippe igennem fordi midterforsvaret endnu ikke er sammen spilllet. Men skal vi være lidt direkte, så husker jeg en pasning fra Peacock i efteråret der ledte til et mål, kan man forlange mere end det? Udover det vil jeg mene MEM sagtens kan lægge en tilsvarende pasning. Vi så det bare ikke i premiere kampen.
Græsset er ikke grønnere hos naboen, nu fik vi et point, jeg tør slet ikke tænke på debatten herinde, hvis vi havde heddet FCM, og havde tabt en kamp til Brøndby, med et brændt straffe og overtal i hele kampen.
Vi må bestemt være kæmpe favoritter til kampen på Søndag, målt efter kritik formlen herinde.