New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 328K
Transfervindue Sommer 2026
Last edited:
I den sammenhæng skrev jeg om debattører der gik mindre op i placering og mere i at benytte unge. Det generede @Martin Hansen, fordi han talte for unge, men var ikke ligeglad med placeringen degang.

Hold nu op, altså. Havde du skrevet overstående, havde jeg ikke sagt et pip.

Jeg tror ikke Martin og jeg er ret langt fra hinanden, men det har ikke forhindret uenighed før

Vi står milevidt fra hinanden, derfor jeg ikke længere gider indgå en diskussion med dig, for vi står i hver sin grøft, når det gælder talentudvikling.

Får top 4 europa næste sæson? Så længe vi rammer europæiske kampe og bygger på de næste par år med stadion etc er jeg ovenud tilfreds

1. Først og fremmest top 6 og så tage den derfra. Udenfor er ikke en katastrofe under visse omstændigheder.
2. Endnu mere udvikling af de efterhånden mange spændende talenter.
3. Jeg vil have en kvalitets 9er. Jeg stoler meget på CV men jeg er lodret uenig i, vi bare kan køre videre fra sidste sæson. Vi så i slutspillet, det var et problem, vores 9ere ikke var mere farlige og jeg tror ikke, det var tilfældigt, Bechs scoringssnit faldt, for det var nemmere for modstanderen at allokere mere opmærksomhed på ham og Arnstad.
Det endte lykkeligt men jeg tror ikke, det ender godt, igen uden en kvalitets 9er.
4. Fortsat udvikling af spillestilen men det glæder mig, vi i kampen mod VFF kom med det udtryk (kan jeg forstå på JPs postmatch interview), som gav os mesterskabet.

1. Først og fremmest top 6 og så tage den derfra. Udenfor er ikke en katastrofe under visse omstændigheder.
3. Jeg vil have en kvalitets 9er. Jeg stoler meget på CV men jeg er lodret uenig i, vi bare kan køre videre fra sidste sæson. Vi så i slutspillet, det var et problem, vores 9ere ikke var mere farlige og jeg tror ikke, det var tilfældigt, Bechs scoringssnit faldt, for det var nemmere for modstanderen at allokere mere opmærksomhed på ham og Arnstad.
Det endte lykkeligt men jeg tror ikke, det ender godt, igen uden en kvalitets 9er.
4. Fortsat udvikling af spillestilen men det glæder mig, vi i kampen mod VFF kom med det udtryk (kan jeg forstå på JPs postmatch interview), som gav os mesterskabet.
Uden for top 6 er en katastrofe. Det vil være helt uacceptabelt hvis det sker. Hvilke formildende omstændigheder er der for at det ikke er en katastrofe?

Hold nu op, altså. Havde du skrevet overstående, havde jeg ikke sagt et pip.
Det var hvad jeg skrev. Du tog det åbebart som en hentydning til dig, det var det ikke. Det var - unødig - harmløs perspektivering, som du desværre tog ilde op.

Vi står milevidt fra hinanden, derfor jeg ikke længere gider indgå en diskussion med dig, for vi står i hver sin grøft, når det gælder talentudvikling.
Du hænger fast i en debat vi havde i sensommeren '24. Det kan jeg ikke gøre ved. Dine indlæg er du langt mere reflekterede og meningsfyldte, end når du reagerer på noget jeg har skrevet.

Men det er da underligt at mene vi ikke er langt fra hinanden, når du er så insisterende på vi er.

Hvilke formildende omstændigheder er der for at det ikke er en katastrofe?

Langvarige skader til nøgle spillere. Vi var relativ heldige med skader i sidste sæson og når top 6 allerede afgøres efter 22 kampe, bliver en klub som ikke kan have FCK eller Ms bredde mere sårbare, det samme med formnedgang eller nyindkøbene tager noget tid om at falde til og spilles ind.

Jeg vil da være skuffet men en katastrofe, nej der er jeg ikke. Større er forskellen altså heller ikke i Superligaen når de 3 storsatsende klubber som udgangspunkt tager halvdelen af pladserne.

Både FCK og M er endt udenfor, for dem en katastrofe men understreger min pointe med svagheden ved at lægge et alt afgørende snit efter kun 22 kampe.

Nåårh men.. nu gider jeg ikke læse de sidste 1000 kommentar om alt andet en “transfer rygter” …. Så, er der nogle nye Transfer rygter? 😁🤩
Jeg kan da godt fabrikere nogle rygter, hvis du synes? Her er et par ting, jeg har hørt, siden jeg så din besked:

Carstensen er faldet på plads og bliver officiel i begyndelsen af næste uge. Nok mandag, men måske tirsdag.

CV har været i kontakt med tobias Lauritsens bagland. Han er åben for skiftet, men afventer, om der kunne en større klub på banen.

Casper Højer vil meget gerne til AGF, og hans agent skal mødes med CV i den kommende uge. AGF vil gerne have ham, men kun hvis de sikrer sig et ligaspil. Derfor kan den godt trække ud, indtil det eventuelt bliver sikret.

Jeg kan da godt fabrikere nogle rygter, hvis du synes? Her er et par ting, jeg har hørt, siden jeg så din besked:

Carstensen er faldet på plads og bliver officiel i begyndelsen af næste uge. Nok mandag, men måske tirsdag.

CV har været i kontakt med tobias Lauritsens bagland. Han er åben for skiftet, men afventer, om der kunne en større klub på banen.

Casper Højer vil meget gerne til AGF, og hans agent skal mødes med CV i den kommende uge. AGF vil gerne have ham, men kun hvis de sikrer sig et ligaspil. Derfor kan den godt trække ud, indtil det eventuelt bliver sikret.

Tobias Lauritsen kunne være klasse, desværre læste jeg i weekenden (kan ikke huske hvor) at Leicester er klar til hente ham - og der kan vi nok ikke være med økonomisk.

Beck er en efterårsspiller som bakker din påstand op. 19 ud af 26 mål i trøjen er faldet mellem juli og december

Latest posts

Back