New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 3K
  • Views Views: Views 193K
Transfervindue Sommer 2026
Det vil desuden være lidt synd for Nicolai Poulsen, hvis både Patrick Mortensen og Frederik Tingager smutter på samme tid. Så er han Poulsen alene i verden.
Jeg er stadig af den overbevisning, at Polle læner sig op af et karrierestop, eftersom det ikke harmonerer at være professionel fodboldspiller, når ens krop ikke kan holde til at løbe. Så tænker ikke det der med trekløveret har så stor betydning, men jeg tror nu stadig ikke Tingair er på vej til Horsens.

(PS. 'Polle alene i verden' lå lige til højrebenet, og du brugte den ikke...)

Jeg er stadig af den overbevisning, at Polle læner sig op af et karrierestop, eftersom det ikke harmonerer at være professionel fodboldspiller, når ens krop ikke kan holde til at løbe. Så tænker ikke det der med trekløveret har så stor betydning, men jeg tror nu stadig ikke Tingair er på vej til Horsens.

(PS. 'Polle alene i verden' lå lige til højrebenet, og du brugte den ikke...)

Fuck! Du har ret! Det her går over i historiens som årtiets mest pinlige dag i sproglig forstand for mit vedkommende. Suk. Jeg skrifter branche. Er der nogen, der ved, om de søger appelsinbødkere i Israel for tiden?

Nope, men jeg søger en moderator til cykel-tråden! 😂

Hehe....Glimrende. Jeg siger ja tak.

(Der går højst to timer, fra jeg er tiltrådt, til du har Xi Jinping i røret, som vil høre, hvad der skal lægges i transfersum, hvis jeg skal skifte til stillingen som censurminister i Kina. Selv Barbara Bertelsen vil bøje sig i støvet, når hun ser, hvad jeg er i stand til som moderator af cykeltråden) .

Jeg har ikke lige tid til at læse 6 siders indlæg, hvad er folks generelle holdning? :D Jeg kan slet, slet ikke komme op i det røde felt over den her. PM har ikke lovet os noget om helst, og jeg forstår hans beslutning familiemæssigt når Brøndby er dumme nok til at komme med boksen i to år selv om han tydeligvis er over the hill sportsligt. Tåler absolut ingen sammenligning med de dumme svin Stage og Beijmo.

For mig er det her højest lidt ærgrelse over at skulle se ham i den trøje, og så selvfølgelig minimum 10 års udskydelse på officiel legendestatus (hvis han nogensinde skal have den). At buhe at ham kommer jeg aldrig til.

Jeg får normalt heller ikke navn på trøjen, men af og til nummer.
Jeg vil simpelthen blive for ærgerlig, hvis jeg får et navn på - og spilleren så tager nogle valg i fremtiden, der gør min trøje ubrugelig at gå i.
Stage kunne være et eksempel.

Jeg har dog netop købt en ny trøje og gjort en undtagelse, nu hvor navn alligevel var gratis.
Det blev Patrick Mortensen.
Han kommer til at stå som legende fremover - og jeg tænker ikke at han fucker noget op for mig i resten af sin karriere.

😭

Som Horsens agerer giver det god mening for dem at smide en stor kontrakt efter fx Tingager. Det giver væsentligt mindre mening for AGF og Tingager at acceptere. Og det virker mest af alt som nogen der har sagt: 'hvad bliver det næste?' Og så havde de ikke fantasien til at sende Hansen til FCK, men valgte Freddy til Horsens.

Jeg er lige blevet ansat på et nyt medie og har som noget af første hørt rygter om, at Tobias Bech skifter til Ishøj. På fri transfer endda. Jeg ved også, at Farzam er på historien, men I hørte det her først.

1780332006680.webp

Sidste kommentar om PM fra min side. Jeg har lige hørt hele hans interview med Brøndby TV, hvor den “kontroversielle”udtalelse kommer fra, og han siger reelt, at den stemning får du ikke “mange steder i Danmark, hvis du overhovedet får den”. Så når man får det hele i den rette kontekst, synes jeg faktisk, at det er meget uproblematisk.

Andre der har hørt rygtet om at FCM stjæler Carstensen på målstregen eller bliver jeg bare kørt om hjørner med?!! 🤨
Hvis det sker, er det her virkelig ikke vores transfervindue. Selvom CV har afaring osv, er jeg sku bange for at vi ikke får købt nok ind, og eller at vi kun køber "potentiale" spillere ind. Håber vi henter for en højere hylde, og gør holdet endnu stærkere

Last edited:
Andre der har hørt rygtet om at FCM stjæler Carstensen på målstregen eller bliver jeg bare kørt om hjørner med?!! 🤨
Det kan de under ingen omstændigheder endnu. Ligesom vi ikke kan komme i mål med Lind, fordi FCN stadig har en option indtil en specifik dato - mit gæt er at den dato er 1-Jul-26 - så gælder det samme her.

Derudover kan jeg slet ikke se ham passe ind i FCM, det vil jeg blive enormt overrasket over.

EDIT: Dog tales der nogle steder om, at Sami Jalal er et emne i FCM, så måske de er efter en højre wingback?

To “Eksperter” og to vidt forskellige holdninger til PM i Brøndby. KEP forstår ingenting af den stigning, han mener det var tydeligt at han ikke er den samme spiller, som i tidligere sæsoner, Mads Junker mener der er rigtigt meget fornuft i at hente PM til Brøndby, han kan gå ind fra dag et og levere, og være en lederfigur i Brøndby.

Det er godt nok ikke en eksakt videnskab at være “Fodbold Ekspert” 😂

To “Eksperter” og to vidt forskellige holdninger til PM i Brøndby. KEP forstår ingenting af den stigning, han mener det var tydeligt at han ikke er den samme spiller, som i tidligere sæsoner, Mads Junker mener der er rigtigt meget fornuft i at hente PM til Brøndby, han kan gå ind fra dag et og levere, og være en lederfigur i Brøndby.

Det er godt nok ikke en eksakt videnskab at være “Fodbold Ekspert” 😂
Og sandheden er nok et eller andet sted midt imellem.

Han leverer nok ikke fra dag 1, da niveauet er faldende - men han kommer til at betyde noget i deres omklædningsrum

Jeg har ikke lige tid til at læse 6 siders indlæg, hvad er folks generelle holdning? :D Jeg kan slet, slet ikke komme op i det røde felt over den her. PM har ikke lovet os noget om helst, og jeg forstår hans beslutning familiemæssigt når Brøndby er dumme nok til at komme med boksen i to år selv om han tydeligvis er over the hill sportsligt. Tåler absolut ingen sammenligning med de dumme svin Stage og Beijmo.

For mig er det her højest lidt ærgrelse over at skulle se ham i den trøje, og så selvfølgelig minimum 10 års udskydelse på officiel legendestatus (hvis han nogensinde skal have den). At buhe at ham kommer jeg aldrig til.
Er du ok?

Latest posts

Back