New posts

Restbilletter/overskudsbilletter...

• Thread starter Thread starter Odonten
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 718
  • Views Views: Views 40K
De af jer, der ikke har billet til kampen mod VFF kan få det måske næstbedste:

Jeg havde faktisk tænkt, at jeg håbede de ville lave storskærmsarrangement på den store plads bag C tribunen, så de to brøl kunne nå hinanden OG festerne kunne smelte sammen efter kampen... men det er nok svært at få tilladelse til og at få logistikken til at passe.

Jeg havde faktisk tænkt, at jeg håbede de ville lave storskærmsarrangement på den store plads bag C tribunen, så de to brøl kunne nå hinanden OG festerne kunne smelte sammen efter kampen... men det er nok svært at få tilladelse til og at få logistikken til at passe.
Der vil vel også være noget der ligner mindst 10-20 sek forsinkelse mellem stadion og TV, må være jævnt elendigt at se den på den måde bag stadion :oops:

Stemningen og opbakningen har været klasse i Veilby, men synes at stemningsafsnittet har været hårdt ramt af at det er de sidste billetter som bliver udsolgt. Ud fra mine egne observationer vil jeg mene der er 50% flere stemningsparate på udebane.
Er tildeles enig. Synes de sidste par kampe, har vi været svækket "stemningsmæssigt". Tilgengæld er opbakningen blevet massiv, siden FCM kampen, håber vi kan lave Vejlby til et fort, i næste uge

Hvis i vil se en skuffet mand, så se Anders. Jeg tror ikke engang mine børn har haft så skuffet et ansigtsudtryk🤣

Jeg synes sgu også, de skulle have åbnet i flere tempi. Så var køen også blevet kortere. 250 point klokken 12. 200 point klokken 13. 150 point klokken 14. 100 point klokken 15. Dog fight klokken 16.

Noget der undrer mig: jeg er abonnent og sad klar mandag kl. lidt i 12. Da jeg kom på efter ca. 30 min var der ikke flere billetter på B-tribunen, hvor vi plejer at stå. Heller ikke da jeg købte een onsdag til fatter var der andet end C-tribune.

Nogen der ved hvorfor B-tribunen (tilsyneladende) er udsolgt først? Er der holdt sponsorbilletter tilbage her eller sådan noget?

/W

Nogen der ved hvorfor B-tribunen (tilsyneladende) er udsolgt først? Er der holdt sponsorbilletter tilbage her eller sådan noget?

/W
3F-medlemmer har i hvert fald billetter dertil mig bekendt.
De giver fribilletter til deres medlemmer til alle Superligakampe.
Jeg ved ikke hvordan deres sponsorat er strikket sammen, men vel noget med at de skal melde ind hvor høj interessen er til hver enkelte kamp.
De har nok et max, men hvis det eksempelvis er hele B-tribunen, så kan de også sidde på en del billetter.

Latest posts

Back