New posts

Restbilletter/overskudsbilletter...

• Thread starter Thread starter Odonten
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 75K
Skulle vi ikke bare glæde os over at flere fans rent faktisk kan komme på stadion, når nu os med mange point også begynder at kunne mærke det pengepungen ? Har aldrig forstået den trang til at putte sig selv i en kasse der hedder “ægte fans” for at hævde sig selv, eller snakke shit om dem som ikke har AGF som levevej “medløber fans”
Fedt mange kan opleve klubben, det vil hjælpe når vi rent faktisk skal fylde 24.000 ud , mere eller mindre hver gang.
Så nytter det ikke noget at skræmme dem væk fordi de ikke er “ægte fans”.
Hilsen ham der har 210 i score.

Jeg kommer ikke til at se europæiske kampe live pga af min lave score og ryger i kassen "Medløber".
at det hele skyldes jeg havde 3 mdr hvor jeg var tvunget til at se kampene i TV er der ingen der snakker højt om

Det gør mig egentligt ikke noget at jeg ikke får set de europæiske kampe live, men det pisser mig af at jeg skal puttes i den kasse

Jeg kommer ikke til at se europæiske kampe live pga af min lave score og ryger i kassen "Medløber".
at det hele skyldes jeg havde 3 mdr hvor jeg var tvunget til at se kampene i TV er der ingen der snakker højt om

Det gør mig egentligt ikke noget at jeg ikke får set de europæiske kampe live, men det pisser mig af at jeg skal puttes i den kasse
Arh, det er jo din formulering; ikke AGF’s….

Last edited:
Arh, det er jo din formulering; ikke AGF’s….
Min formulering - det er vel mere din tolkning af min besked den er gal med

Jeg sad hjemme i 3 mdr fordi jeg fik et nyt knæ.
Havde mit sæsonkort som jeg har haft i 100 år og en sommer haft betydning så havde jeg kunne få billet

Det bliver spændende at se, hvordan AGF håndterer billetsalget til de europæiske kampe, om det bliver en kamp ad gangen, eller om de åbner billetsalget til alle kampene på en gang.
Jeg håber ikke, at AGF gør som FCK, der i første omgang kun sælger billetpakker til alle tre hjemmekampe. Men det tænker jeg i højere grad skyldes, at FCK gerne vil have så fyldt som muligt til alle tre hjemmekampe. Det problem får vi trods alt ikke.

FCK’s billetsalg starter allerede i dag, og priserne til deres kampe kan man i hvert fald ikke klage over:

1788157650756.webp

Et praktisk måske etisk spørgsmål

Jeg bor langt væk fra Aarhus og DK min AGF scorer svinger mellem 10-30 point.

Jeg vil meget gerne med på et par a udebanekriserne Ghent og Andorra

En god kammerat har sæson til Vejlby
Kan han købe billet og give/overføre den til mig, selv hvis han ikke selv tager afsted?
Hvis ja - er det dårlig stil at bruge nepotisme i billetkøen?

En god kammerat har sæson til Vejlby
Kan han købe billet og give/overføre den til mig, selv hvis han ikke selv tager afsted?
Hvis ja - er det dårlig stil at bruge nepotisme i billetkøen?

Ja, det kan han sagtens.
Jeg tror alle der ikke har point nok på kontoen, forsøger at alliere sig med nogen der har, så ingen grund til ikke selv at gøre det.
Det er indenfor reglerne.

Jo højere AGF score, jo før. 100 + score er ikke nok. Lav en 150+ og 200 + AGF score og lad dem have et tidligere købs mulighed. Tyder jo på folk kan hoppe højere op via andres 100 + AGF score, kan da godt forstå det...men !:confused:

Jamen det er vi ikke uenige om, i hvert fald ikke hvad Gent angår.
Der bliver dog et køsystem også ved eksempelvis +200 point.

Folk ville ikke kunne "hoppe over" hvis de bare indførte én billet per bruger.
Tror dog de fastholder to.

Latest posts

Back