New posts

Ny Ceres Park

• Thread starter Thread starter mono
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 9K
  • Views Views: Views 709K
Nok mig der har misforstået, men jeg var af den overbevisning at taget ville hælde ned imod banen, som fx de Kuip i Rotterdam, netop for at skabe denne intense stemning. Det ligner fra webcamet, som at tager hælder en del op? Ikke ligeså meget som forrige, men alligevel en del.

EDIT: Måske bliver jeg snydt af at stålbjælkerne hælder op, men selve taget måske er svagt hældende nedad

Nok mig der har misforstået, men jeg var af den overbevisning at taget ville hælde ned imod banen, som fx de Kuip i Rotterdam, netop for at skabe denne intense stemning. Det ligner fra webcamet, som at tager hælder en del op? Ikke ligeså meget som forrige, men alligevel en del.

EDIT: Måske bliver jeg snydt af at stålbjælkerne hælder op, men selve taget måske er svagt hældende nedad
Du svarer selv helt rigtigt på det i dit EDIT😁

Men det der er på nu er vel også kun et bærende undertag?

Det er ståltrapez plader, 75 mm trapez profil i 0,3 mm stålplade. Ovenpå pladerne bliver der skruet 15mm OSB- eller krydsfinerplader hvor der bliver brændt tagpap, og så er taget klar.

Spørgsmålet er, om vi ikke lige skal have en 12-3er og lige hive den op med gøjfætteren. Jeg tror sgu, de bliver glade for det i længden.

Latest posts

Back