New posts

Ny Ceres Park

• Thread starter Thread starter mono
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 9K
  • Views Views: Views 699K
Forhåbentlig implementerer klubben et andet billetsystem end det nuværende, når salget til det nye stadion åbner.
Det eksisterende virker til at være designet af en pensionist, der har taget et fire ugers edb-kursus på aftenskole i 90erne og holder sin viden ved lige med et abonnement på Komputer For Alle sammen med en ux'er, der er praktikant fra en udpræget praktisk begavet ottende klasse.
Hvad fanden er der i vejen med det kursus om man må spørge!!🥸

Jeg har hørt fra 2 kommunikationsfolk fra AGF i 2 forskellige anledninger at de faktisk ikke aner endnu hvordan de skal sætte sæderne i "udbud". Der var jo også noge loyalitetshalløj (har glemt navnet) de ikke skal glemme oveni abonnenter, pointsystemer, samarbejdsklubber og fanden og hans pumpestok.
Man mangler også endnu at at se den endelige inddeling i forskellige zoner for faste sæsonkortspladser, familie tribune, unummererede pladser mv.
Jeg tror de bøvler lidt med det og at de håber de kan få lidt svar på den måde de udbyder billetter den kommende sæson.

Last edited:
Ved I, om det er AGF-point, årskortanciennitet eller støttebevis, der afgør rækkefølgen, når der kan vælges pladser på det nye stadion?

Det står på deres hjemmeside et sted - kan huske jeg fandt det for 1-2 måneder siden. Har støttebeviser men de var langt nede på listen som jeg husker det.

Edit: En hurtig google gav dette på deres side om støttebeviser:

1782063924404.webp

Jeg mente ellers der var tilføjet noget om abonnementer mv. men det er måske vanskeligt, når man har lovet noget før den slags opstod.

Det står på deres hjemmeside et sted - kan huske jeg fandt det for 1-2 måneder siden. Har støttebeviser men de var langt nede på listen som jeg husker det.

Edit: En hurtig google gav dette på deres side om støttebeviser:

View attachment 7274

Jeg mente ellers der var tilføjet noget om abonnementer mv. men det er måske vanskeligt, når man har lovet noget før den slags opstod.

Jeg gad godt vide, hvordan de definerer de tre anciennitetsgrupper

Last edited:
Jeg gad godt vide, hvordan de definerer de tre anciennitetsgrupper
Det kunne se ud som om de kun har data tilbage fra 2015/2016 og derfor starter der. Der er ellers folk som har siddet der i ufatteligt mange år men der bliver nok pladser nok.

Tænker det er sædeinddelingen som bliver spændende - altså hvilke områder der bliver tilgængelig for hvem. Nu har jeg bare støttebeviser men påtænker at købe sæsonkort - mon ikke det bliver fine pladser på det dejlige nye stadion alligevel.
Forestiller mig de også kommer med differentierede priser men med større forskel end tidligere.

Det kunne se ud som om de kun har data tilbage fra 2015/2016 og derfor starter der. Der er ellers folk som har siddet der i ufatteligt mange år men der bliver nok pladser nok.

Tænker det er sædeinddelingen som bliver spændende - altså hvilke områder der bliver tilgængelig for hvem. Nu har jeg bare støttebeviser men påtænker at købe sæsonkort - mon ikke det bliver fine pladser på det dejlige nye stadion alligevel.
Forestiller mig de også kommer men differentierede priser men med større forskel end tidligere.

Hov, nu finlæste jeg lige dit screendump. Suk. Gruppe fucking fire. For fem år siden flyttede jeg hjem til Århus fra Hvidovre og købte som det første et sæsonkort, hvor jeg nærmest ikke har misset en kamp. Min AGF-score er på 170. Og så ender jeg som næstsidstevælger. Goodbye drøm om at sidde lige ud for midterlinjen. Suk.

Hov, nu finlæste jeg lige dit screendump. Suk. Gruppe fucking fire. For fem år siden flyttede jeg hjem til Århus fra Hvidovre og købte som det første et sæsonkort, hvor jeg nærmest ikke har misset en kamp. Min AGF-score er på 170. Og så ender jeg som næstsidstevælger. Goodbye drøm om at sidde lige ud for midterlinjen. Suk.
Straffen for at bosætte sig i Brøndby-land 🫶

Og du er ikke næstsidstevælger. Du glemmer alle dem uden aktivt sæsonkort…

Latest posts

Back