New posts

Ny Ceres Park

• Thread starter Thread starter mono
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 9K
  • Views Views: Views 696K
Vi er simpelthen der, hvor der kun mangler to (2!) søjler på vores nye stadion. Og samtidig er de effektive med at lægge tribuneelementer på de nye søjler, så bowlen er faktisk snart lukket 🤩
Så vidt jeg kan tælle, kognitive begrænsninger forbeholdt, så mangler der elementer på seks afsnit kun, og det må alt andet lige kunne ske i næste uge. Ny placering af kamera, please?

Vi er simpelthen der, hvor der kun mangler to (2!) søjler på vores nye stadion. Og samtidig er de effektive med at lægge tribuneelementer på de nye søjler, så bowlen er faktisk snart lukket 🤩
Så vidt jeg kan tælle, kognitive begrænsninger forbeholdt, så mangler der elementer på seks afsnit kun, og det må alt andet lige kunne ske i næste uge. Ny placering af kamera, please?
Jeg håber lidt på en ekstra kamera. Synes egentlig også, at det ville være ret lækkert at følge med i det sidste på ydersiden.

Reelt set mangler der vel 4 fordi de sidste er en del af kurven hvor der er de der dobbeltsøjler (indre og ydre) ?😬

Stort flertal stemte for at vedtage den nye lejekontrakt.

Dejligt det er på plads (y)

Nu mangler vi bare Ankestyrelsen ikke stiller sig på bagbenene men accepterer AGF får landets største husleje for et stadion (derfra kan alt så diskuteres omkring antal sæder, kontorfaciliteter mv.).

Latest posts

Back