New posts

Ny Ceres Park

• Thread starter Thread starter mono
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 9K
  • Views Views: Views 668K
....og mht udebaneafsnittet så vil dette afsnit kunne tilpasses beroende på modstanderen ( deres fans )....f.eks vil BIF/FCK ikke komme til at få plads helt op mod A-tribunen da man ikke vil risikere ølkast oog lign mod vore sponsorer...vi skal selvfølgelig overholde kravet om at kunne stille mindst 5% af pladserne til rådighed = 1200
Der er cirka 1.800 pladser i udebanneafsnittet til de kampe. Til FCK og Brøndby kampe skal vi i hvert fald afgive 7,5%, det kan klubber søge om hver gang de spiller på udebane, hvis de ekstra 2,5% så ikke bliver solgt, skal udebaneholdet stå for regningen for de tomme pladser.
Jeg tror det er normal praktisk at vi FCK, Brøndby og AGF ansøger om det næsten hver gang de spiller på et stadion, som ikke allerede giver 7,5%.

Ja, jeg er meget spændt på hvordan overgangen mellem A og D ( udebaneafsnittets del ) bliver håndteret i praksis….den med at holde nogle fri er jeg skeptisk ift
Mon ikke man kan klare det med et slags net det fires ned fra taget og fastgøres til muren. Alternativt til gulvet et par stolerækker inde på D tribunen så der kommer en lille buffer. På en eller anden måde skal det ihvertfald sikres, at der ikke kan kastes noget den ene eller anden vej.

den del hørte jeg ikke? Men der kommer ikke en kongeloge, hvis du tror det? Men der blev talt om man forventer/håber Kongen ( Kongeparret ) til den off. indvielse præcis som dengang da det første stadion blev indviet
Så var det nok bare en spøg med kongelogen. Men ja de håber (regner med) at Frederik X åbner det nye stadion ligesom Christian X gjorde med det gamle

Latest posts

Back