New posts

Ny Ceres Park

• Thread starter Thread starter mono
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 8K
  • Views Views: Views 645K
Jeg mener aldrig vi stemningsskabene fans ( som jeg var for en generation siden...) har haft plads på den østlige tribune; bortset fra mod Fremad på "udebane", da de jo også havde Stadion som hjemmebane dengang ( i hvert fald mod os...)....har været med siden -79.....og da stod de mest syngende på sydlige tribune ca. der hvor C4 støder op til C5 på det stadion der var før det, der netop er revet ned....fra ca 2000 (??) da det nye stadion kom i brug har stemningsafsnittet, som jeg husker det, altid været på B-tribunen, altså bag målet ud mod hjørnet, som langt de fleste husker indtil stadion lukkede ned....husker jeg rigtigt??

Ja, det var trykfejl - det er ikke noget jeg kan huske - udover resultatet og hvor glade de var for det, den sæson samtidig med at AGF klarede sig så dårligt, var nok med til at man syntes det var en god ide med FC Århus - men jeg fandt det på deres egen side.
Allan Reese scorede for AGF.
Oprykningen til Superligaen fejres dagen efter på Riisvangen Stadion. I forbindelse med foreningens 100-års jubilæum bliver oprykningen og jubilæet fejret med pomp og pragt på Riisvangen stadion d. 12 juni 1997.
Endnu en gang bliver træneren udskiftet. Viggo Jensen, der tidligere har spillet i Bayern München og desuden opnåede otte A-landskampe, er ny mand ved roret.

Allerede d. 25 juli får Aarhus Fremad superligadebut. De bliver smidt for løverne mod byens andet storhold – AGF. Opgøret tiltrækker hele 15.000 tilskuere, der i solskinsvejr ser Aarhus Fremad vinde lokalopgøret 2-1 på mål af Søren Hermansen og Gregers Ulrich.

Sjovt nok slog de også AGF 2-1 i 1999, men det var heller ikke den kamp jeg tænkte på.

Latest posts

Back