New posts

Ny Ceres Park

• Thread starter Thread starter mono
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 8K
  • Views Views: Views 642K
Ny Ceres Park
15.000 i snit i den første sæson vil nok i så fald være den største kommercielle skuffelse i Jacob Nielsens mere end 10 år. Et gigantisk strategisk nederlag.

Det bliver nok ikke et sponsorat i denne omgang, da firmaet strategisk har valgt en retning i mod hvad jeg ønskede.

Til gengæld tænker jeg det bliver to sæsonkort - nu er rammerne i orden og det lader til man (endelig) har lært at gøre dem fleksible som de andre klubber - spørgsmålet er så om man forsøger at vride lidt for mange penge ud af det.

Helt generelt er jeg spændt på hvor mange sæsonkort der kan sælges og om der er en fordel i det gamle bevisbvi købte for alt for lang tid siden.

Såvidt jeg forstod på min seneste rundvisning kommer der ikke sæder på selve balkonerne VIP'erne træder ud på, men de skal derimod fordele sig på de pladser der er umiddelbart nedenfor eller ud for deres balkon på siderne.
Nu har jeg virkeligt mishandlet billedet fra @Rasmusstuff, så de balkoner de ligger i skygge, bliver lidt tydeligere. Jeg mener de er udført præcis som på visualiseringen, med 3 balkonniveauer til sæder, så det vil overraske mig, hvis ikke der kommer de viste sæder, når balkonerne er udført med de niveauer.

IMG_2073.webp

View attachment 6797View attachment 6798View attachment 6799

Er der nogen, der ved, om der stadig kommer balkoner med sæder på VIP-tribunen?
Jeg synes, at balkonerne så ret små ud både på rundvisningen for en måned siden og på de billeder, jeg har set for nylig.
Personligt synes jeg, at der er noget klasse over balkoner med ekstra gode siddepladser.

Jeg synes egentlig, debatten om one tier vs. to tribuner er ret spændende. Personligt havde jeg gerne set en løsning med to tribuner og så en stor stemningstribune ala Tottenhams stadion.
Der er bare et eller andet særligt over to tribuner, synes jeg, så længe det ikke bliver som i Esbjerg eller Silkeborg. Når et stadion er stort nok, giver det virkelig en wow effekt efter min mening.
Men jeg mener at have læst, at det er væsentligt dyrere at bygge et stadion med to tribuner. Samtidig har der jo også været den udfordring, at der kun er en vis afstand mellem søjlehallen og væddeløbsbanen, så pladsen til et nyt stadion har været presset i vores tilfælde.
Jeg er dog sikker på, at stemningen med én samlet tribune bliver voldsomt intens, som en gryde for modstanderholdene 🔥

Jeg tror ikke, at det vil blive større at bygge i to dæk i forhold til dybden. Tværtimod. Desuden var diameteren af det gamle stadion markant større på grund af løbebanen, så det bør ikke være plads, der i skulle mangle.

Fede billeder i øvrigt. Selvom jeg har set dem før, kan jeg ikke få nok.

Last edited:
Nu har jeg virkeligt mishandlet billedet fra @Rasmusstuff, så de balkoner de ligger i skygge, bliver lidt tydeligere. Jeg mener de er udført præcis som på visualiseringen, med 3 balkonniveauer til sæder, så det vil overraske mig, hvis ikke der kommer de viste sæder, når balkonerne er udført med de niveauer.

View attachment 6800

Hold kæft, hvor må et sponsorat til sådan en timandsbalkon blive dyrt. Hvor mange millioner kroner vil det koste årligt?

Det bliver nok ikke et sponsorat i denne omgang, da firmaet strategisk har valgt en retning i mod hvad jeg ønskede.

Til gengæld tænker jeg det bliver to sæsonkort - nu er rammerne i orden og det lader til man (endelig) har lært at gøre dem fleksible som de andre klubber - spørgsmålet er så om man forsøger at vride lidt for mange penge ud af det.

Helt generelt er jeg spændt på hvor mange sæsonkort der kan sælges og om der er en fordel i det gamle bevisbvi købte for alt for lang tid siden.
Man forsøger da netop at vride flere penge ud af fansene som ønsker fleksible sæsonkort. Koster 50kr ekstra i måneden, så en prisstigning på lige under 30%. Så jo, man prøver netop at flå de fans der ønsker sæsonkort. Jeg har ingen forventning om at JN kommer til at ændre det. Drømmen er at sælge et sæde dobbelt.

Jeg har også givet agf en elendig score i Superligaens store undersøgelse når det kommer til fanpleje.

Man forsøger da netop at vride flere penge ud af fansene som ønsker fleksible sæsonkort. Koster 50kr ekstra i måneden, så en prisstigning på lige under 30%. Så jo, man prøver netop at flå de fans der ønsker sæsonkort. Jeg har ingen forventning om at JN kommer til at ændre det. Drømmen er at sælge et sæde dobbelt.

Jeg har også givet agf en elendig score i Superligaens store undersøgelse når det kommer til fanpleje.

Men gad vide hvad prisen bliver:eek::eek: Er ikke i tvivl om JN vil have mest muligt ud af fansene og der skal betales. Har da lige betalt kr. 2x300 for et par billetter til i morgen.
Hører til gengæld også at priserne for sponsoraterne er stukket i vejret. Hvis det er de priser der skal betales, så skal der godt nok laves nogle forretninger for det løber rundt:oops:

Men gad vide hvad prisen bliver:eek::eek: Er ikke i tvivl om JN vil have mest muligt ud af fansene og der skal betales. Har da lige betalt kr. 2x300 for et par billetter til i morgen.
Hører til gengæld også at priserne for sponsoraterne er stukket i vejret. Hvis det er de priser der skal betales, så skal der godt nok laves nogle forretninger for det løber rundt:oops:
Jeg tænker de hæver prisen. Vil også være ok med en lille stigning men så slette det grådighedsgebyr på udlån af sæsonkort. Men jeg tænker JN kommer til at indføre at der skal billede på af brugeren. Så kan man komme ned i fanshoppen og få taget sig billede for 200kr eller uploade sit eget billede for 400kr.

Latest posts

Back