New posts

Ny Ceres Park

• Thread starter Thread starter mono
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 8K
  • Views Views: Views 640K
Ny Ceres Park
Jeg vil anbefale at tage en tur forbi byggepladsen og kigge. Jeg bliver overrasket hver gang over hvor massivt det hele er.

Jeg fornemmer også at den lange ubrudte og stejle tribune bliver et bundesliga/PL syn værdigt.

Hold kæft jeg glæder mig!!!!
Helt enig. Ingen billeder viser bare tilnærmelsesvist hvor stort det rent faktisk er. Desværre har de nu hegnet af så man ikke længere kan komme om på trappen (den der er lavet mellem stadion og travbanen), men på en dag hvor der ingen er på travbanen kan man vist komme ind og se over hegnet derfra for den samme vinkel som webcam'et.

Helt enig. Ingen billeder viser bare tilnærmelsesvist hvor stort det rent faktisk er. Desværre har de nu hegnet af så man ikke længere kan komme om på trappen (den der er lavet mellem stadion og travbanen), men på en dag hvor der ingen er på travbanen kan man vist komme ind og se over hegnet derfra for den samme vinkel som webcam'et.
Selvom turen ad stadion alle er legendarisk kan jeg også anbefale at komme gående ad stien fra Jyllands alle. Der får man et gåsehudsfremkaldende syn når man går rundt om hjørnet.

Med mindre det også er hegnet af med atletikstadion-byggeriet?

Selvom turen ad stadion alle er legendarisk kan jeg også anbefale at komme gående ad stien fra Jyllands alle. Der får man et gåsehudsfremkaldende syn når man går rundt om hjørnet.

Med mindre det også er hegnet af med atletikstadion-byggeriet?
Jeg har ikke været den vej for nylig, men det er nok meget sandsynligt at det meste bliver hegnet af når byggeaktiviteten udvides/flyttes.

For mig ligger storheden i højden - stadion kommer til at se gigantisk ud når man kommer gående. Det bliver SÅ fedt!
Og når man er indenfor murerne, så tænker jeg der vil være både stemning og storhed.
Det hele er presset sammen kan man sige, fodaftrykket er væsentlig mindre, men det må være noget højere. Når man kommer gående "mangler" der dog faktisk lidt i højden fordi banen er gravet ned, så det tårner sig ikke SÅ meget højere op bag de gamle stadionbygninger end det gamle stadion. Indenfor tror jeg det bliver helt vildt, især hvis man kan få spredt stemningen lidt rundt på stadion.

Men jeg fornemmer slet ikke den storhed, som jeg er sikker på, at alle andre gør. Og igen - det er bare mig, der er helt galt afmarcheret.

Du er ikke den eneste. Jo flere søjler der kommer op og jo mere tag der kommer på, virker stadion mindre og mindre MEN til gengæld fornemmer jeg mere og mere den forhåbentlig ekstremt intime atmosfære og stemning, der kan komme.
Det er sådan en gryde, jeg forestiller mig Obelix er faldet ned i. Må vi få samme styrke!

Jeg så Arsenal spille hjemmekamp i weekenden og sad bare og tænkte hvor tragisk det må være for deres fans, intime gamle Highbury er skiftet ud med et storslået men også intim forladt stadion.
Endnu værre for West Ham fans.

Du er ikke den eneste. Jo flere søjler der kommer op og jo mere tag der kommer på, virker stadion mindre og mindre MEN til gengæld fornemmer jeg mere og mere den forhåbentlig ekstremt intime atmosfære og stemning, der kan komme.
Det er sådan en gryde, jeg forestiller mig Obelix er faldet ned i. Må vi få samme styrke!

Jeg så Arsenal spille hjemmekamp i weekenden og sad bare og tænkte hvor tragisk det må være for deres fans, intime gamle Highbury er skiftet ud med et storslået men også intim forladt stadion.
Endnu værre for West Ham fans.
Jeg tror også, det handler om at et stadion i to dæk pr.definition ser større ud. Samtidig gjorde højden på mellemdækket vel også, at tribunerne totalt set blev højere på det gamle, eller fatter jeg ikke et klap der?
Desuden er A-tribunen vel blevet markant større end den gamle, hviket æder flere pladser fra den samlede mængde, ligesom de åbne hjørner også bliver erstattet med pladser. Så det nye stadion bliver vel ikke højere end det gamle, oder was?
Grin af mig, hvis min logik er helt til hest.

Latest posts

Back