New posts

Ny Ceres Park

• Thread starter Thread starter mono
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 8K
  • Views Views: Views 635K
Ny Ceres Park
Her fra A.

Ligner fundamentet til betonsøjlerne og dermed ydersiden af stadion. Håber ikke det bliver så kantet i udtrykket, som på billederne, sammenlignet med illustrationen.
Antager (aner det ikke) at de gule toppe er steder, hvor man skal koble betonsøjler til fundamentet. Det afviger dog lidt fra tegningerne. Kan godt være jeg tager fejl, men ellers har man måske justeret lidt på placeringen af søjlerne🤷‍♂️

Hungrer efter en opdatering af illustrationerne!

Når nogen spørger, hvorfor jeg holder med AGF, ser jeg altid undrende ud...hvad svarer man på dét? Det er jo ikke rationelt for helvede!

Men så besinder jeg mig, og forklarer, at det er en fornøjelse at dele lidenskaben med så mange mennesker, og at der bare ALTID er nogen, der ved noget ekstra, er villige til at gå lidt mere i dybden, cykle den ekstra km osv...

Case in point: Vi har vores eget korps af fotografer, der holder os andre opdateret med både forberedelse til nedrivning af stadion OG bygning af midlertidigt stadion...

I er fandeme seje! :)

Når nogen spørger, hvorfor jeg holder med AGF, ser jeg altid undrende ud...hvad svarer man på dét? Det er jo ikke rationelt for helvede!

Men så besinder jeg mig, og forklarer, at det er en fornøjelse at dele lidenskaben med så mange mennesker, og at der bare ALTID er nogen, der ved noget ekstra, er villige til at gå lidt mere i dybden, cykle den ekstra km osv...

Case in point: Vi har vores eget korps af fotografer, der holder os andre opdateret med både forberedelse til nedrivning af stadion OG bygning af midlertidigt stadion...

I er fandeme seje! :)
Tja, når ikke klubben giver os saft på transfertingene, så må der jo andre boller på suppen! :D

Her fra A.

Ligner fundamentet til betonsøjlerne og dermed ydersiden af stadion. Håber ikke det bliver så kantet i udtrykket, som på billederne, sammenlignet med illustrationen.
Det ser ud til at være under jordhøjde, men der kommer jo også anden beklædning på, så det vil jeg ikke være nervøs for. Til gengæld undrer jeg mig over hvor kælderen er, skulle den ikke være under hovedtribunen?

Det ser ud til at være under jordhøjde, men der kommer jo også anden beklædning på, så det vil jeg ikke være nervøs for. Til gengæld undrer jeg mig over hvor kælderen er, skulle den ikke være under hovedtribunen?
Hvis der skal være en kælder, så kan den jo stadig laves på indersiden af yderfundamentet — efter de er færdige med den proces. De har nok måttet vente, så de store maskiner stadig har kunne køre, hvor kælderen skal/kan ligge.

Det er betonfundamenter, der skal ligge under jorden, som man er ved at lave lige nu.
Der skal godt nok køres meget jord ind senere, for at hæve niveauet.

Men der bliver jo i så fald også rigeligt plads til at lave en "kælder" uden af at skulle grave voldsomt dybt.

1724744125516.webp

Det er betonfundamenter, der skal ligge under jorden, som man er ved at lave lige nu.
Der skal godt nok køres meget jord ind senere, for at hæve niveauet.

Men der bliver jo i så fald også rigeligt plads til at lave en "kælder" uden af at skulle grave voldsomt dybt.

View attachment 3674
Jeg tænkte bare at det skulle være en hel kælder og ikke en høj kælder, men det kan godt være det giver mening at man har det på en mindre del længere fremme. Der kan graves noget af men det ville undre mig hvis de går ret meget i jorden uden at grave ud til kælder. Men, det var også en mindre detalje ift et foto, de har selvsagt styr på rækkefølgen og konstruktionen osv.

Latest posts

Back