Men blev den jo kun fordi vi ikke havde scoret et par mål mere inden. Når man decideret forærer dem en udligning er det også bare svært at analysere ret meget på det andet, men det er nok heller ikke det bedste tidspunkt lige nu i det hele taget. Skal lige lidt ned...
Jeg tror sgu aldrig jeg kommer over Hansens fejl
Det et følelser lige nu
Jeg kan sagtens leve med at tabe til et dygtigere hold
Men at tabe sådan her det gør virkelig ondt
Det er intet at være stolt over oven på så store fejl. Vi spiller mod et totalt decimeret fcm hold og giver dem point. Vi giver dem point. Intet at være stolt over. Hansen skal på bænken næste sæson og jeg er sådan set ligeglad med om Kahl forlænger nu. Så sur er jeg. Kæft det var ynkeligt forsvarsspil af Kahl. Kun marginalt ringere end Hansens selvmål.
Det er svært at dække en mand der kaster sig utrolig flot frem i et i øvrigt fremragende indlæg!! - Jesper Hansen sætter det her i gang vi var i totalt cruise control. Nej hvor er det en hård en at sluge - derudover mener jeg at JP fejler big time ved at skifte Dalsgaard ud det giver ABSOLUT ingen mening.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.