New posts

Landsholdstråden

• Thread starter Thread starter ramloser
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 147K
Typer som Jens Stage, Matt O'Rielly, Jens Odgaard m.fl må ngole gange undre sig når Jonas Wind, Fredmdrup og Lindstrøm udtages

Tjekkede lige for sjov. Jens stage har tilsammen i de sidste to sæsoner i Bundesligaen scoret 20 mål - Eriksen, Højbjerg og Jensen har tilsammen scoret 14 mål i de to sæsoner (har kun set på liga). Men det må være fordi spillet er sat op til andre skal score og ikke de tre derinde på midten.

Nu sidder han vel på bænken og må gribe chancen, hvis han får den🤞?

Den dér Betano-reklame forstod jeg ikke.

Hvis man går rundt og er en animeret orange klump kan gp ud fra stadion, tage en lur på vejen og så gå ind af spillertunellen og se rigtige mennesker på lægterne.

Jeg køber Medianos karakteristik af Betano / Betina og lignende som rendyrket afskum. Men selvom man er en røv kan man da godt levere budskaber der kan afkodes af almindelige blegfede drøvtyggere bag skærmen.

Hvilken sportslig værdi har DBU af den kamp? Kan Brian Riemer vurdere nogen af sine marginale spillere, eller er det bare en test af deres føjelighed - en træner der bør være 'dead man walking', i en landskamp uden perspektiv der udskyder sommerferien og minder alle om man burde have meldt til den sommerturnering, Riemer glemte at registrere holdet til.

Og for Congo er det nok mest en reminder om ikke at glemme invitationen, fordi der er ingen der vil tro de hører til, medmindre de har invitationen ved hånden.

Haha, der blev fløjtet af efter 44,32 minutter.
Jeg er sikker på at dommeren troede at der var spillet mindst 10 minutter over tid da han fløjtede af. Det er imponerende så virilt og stimulerende Brian Riemer ønsker at spille fodbold, hvordan kunne de dog finde på at skille sig af med ham i Anderlecht?

Det bedste ved den kamp er at mærke forventningens glæde fra congoleserne.
Avs. Det er helt rigtigt.

Så sidder man der som privilegieblind AGF-støttende hvid mand og tror alle fodboldtilhængere er forvænt med glimrende boldspil og titler hvert andet øjeblik. ... eller noget.

Det er faktisk ret fedt at se deres begejstring, når man ser ud over sit eget perspektiv.

Latest posts

Back