New posts

Kamptråd Kamptråd 25/26: Sønderjyske - AGF, søndag d. 20.07. kl. 16.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 548
  • Views Views: Views 24K
Added to Calendar: 20-07-25

Den der aktion fra Leopold bliver billedet på vores sæson. En tåbelig personlig fejl der giver en blokeret bold der flyver højt op i luften og ryger mod mål, målmanden får hånden på, på stregen men ikke nok til at bokse den ud... Det bliver stolpe ind for modstanderne i den her sæson.

Og Wahlstedt må være færdig, ikke fordi jeg egentlig tror han er for dårlig til AGF men jeg kan simpelthen ikke se hvordan han skal rejse sig mentalt og at hans forsvar skal stole på ham inden for den nærmeste fremtid... Sorry, ny målmand asap....

Den der aktion fra Leopold bliver billedet på vores sæson. En tåbelig personlig fejl der giver en blokeret bold der flyver højt op i luften og ryger mod mål, målmanden får hånden på, på stregen men ikke nok til at bokse den ud... Det bliver stolpe ind for modstanderne i den her sæson.

Og Wahlstedt må være færdig, ikke fordi jeg egentlig tror han er for dårlig til AGF men jeg kan simpelthen ikke se hvordan han skal rejse sig mentalt og at hans forsvar skal stole på ham inden for den nærmeste fremtid... Sorry, ny målmand asap....
Hold da op. Har du en spåkugle

Resultatmæssigt OK start på sæsonen, præmiere på udebane osv, men spillemæssigt skal der godt nok ske meget. JP skulle også bruge lidt tid i Viborg og det er også kun rimeligt, men der vil ikke være alt for meget af det i AGF. Forhåbentlig fik han en del brugbare svar i dag og har en ide om hvad der hurtigt kan ændre det. Vi laver mange fejl og virker bagud i tanke og handling. Der skal styr på den defensiv og så må man bygge det op derfra.

Lidt heldigt point - men det tager vi.
Fint med Emmery - Tchamche vild fysik - det er lidt svaert at vurdere hans nieveau teknisk/taktisk.
Arnstedt med fin energi, Carstensen skal nok blive give os noget.
Bach - har maaske niveau offensivt, men jeg synes ikke han er god nok defensivt, Kahl tager noget daarlige valg under pres.
Mortensen - ikke noget nyt, han vinder vel en duel og kommer til en kaempe chance.
Vi skal nok i markedet efter en ny keeper.

Direkte elendig indsats. Jeg har stadig ikke den store tiltro til at JP er den rigtige. Der var ingen udvikling eller ændring at spore. Bare samme elendighed som afslutningen på foråret. Det her agf hold kommer ikke i top 6. Der er alt for mange dårlige spillere. At PM stadig spiller 94 minutter er mindblowing. Ret beset bør følgende ikke spille i agf:

Wahlstedt
Kahl
Bach

Og følgende bør ikke være startere:
PM
NP

CV har voldsomt travlt og der skal ske usandsynligt meget. Stigs handlinger som sportschef bliver mere og mere katastrofal. Så mange dårlige spillere han har hentet og velsagtens betalt 10 mio for meget for Arnstad. Der kommer til at gå 2-3 vinduer før CV får ryddet op i det makværk.

Uha, det så altså ikke godt ud. Mem-fan rammer det meget godt i sin opsummering. Hvis jeg skal tilføje noget nyt, må det være, at vi skal starte med at få de to nye spillet ind – og så hurtigst muligt finde et par helt åbenlyse forstærkninger. Ikke fordi jeg siger, at vores spillere er til rotterne, men for en chockeffekt. Så kan vi forhåbentlig få gang i noget, der minder om en frisk start.

Latest posts

Back