New posts

"Hvor blev de af"-tråden

• Thread starter Thread starter Martinstranger
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 374K
Som nævnt herinde før. Munksgaard havde en episode udenfor banen for, efterhånden, noget tid siden. Siden denne har han ikke rigtigt været i spil. Selvom guderne skal vide, at han er 100 p bedre, end ham den portugiske gøgler, der af uransaglige årsager, rendte rundt i AGF.

At Munksgaard ikke søgte nye græsgange noget før, undrer mig. Men pøj pøj til ham. Han virker rar. Håber nye omgivelser kan sparke hans karriere

Når tingene ikke bliver udpenslet, så kan det nogle gange få tingene til at fremstå værre, end de reelt er, fordi folk laver antagelser.
Var episoden ikke - relativt uskyldigt -, at han forbrød sig mod reglerne om alkohol- og nattelivsforbud på en træningslejr i Portugal?

Den er absolut ikke smart, men altså ikke "utilgivelig" i generel forstand. Ret mig gerne, hvis jeg tager fejl eller husker forkert.

Når tingene ikke bliver udpenslet, så kan det nogle gange få tingene til at fremstå værre, end de reelt er, fordi folk laver antagelser.
Var episoden ikke - relativt uskyldigt -, at han forbrød sig mod reglerne om alkohol- og nattelivsforbud på en træningslejr i Portugal?

Den er absolut ikke smart, men altså ikke "utilgivelig" i generel forstand. Ret mig gerne, hvis jeg tager fejl eller husker forkert.
Hold kæft mand … Det gjorde jeg allerede i sjette, det dér. Svært at tro, at netop David Nielsen ville sende en mand ud at vandre i ørkenen for den slags …

Det jeg hørte var at han var i festugen (i en landskamps weekend hvor vi ikke spillede)
Ham og kæresten blev taget i spritkontrol på vej hjem.
Det var dog kun på rygtebasis, men aldersmæssigt passede det med ham, da jeg tjekkede døgntapporten dengang.

Last edited:
Uanset ballade udenfor banen er det altså mange gode sportslige grunde til, at Munksgaard ikke skulle forsætte i AGF.

Det er heller ikke fordi karrieren har været specielt prangende efterfølgende og jeg ville som SønderjyskE-tilhænger også være lunken ved den handel. Dermed ikke sagt, at Munksgaard ikke altid har givet 100%. Det er mere talentet og spidskompetencerne som har manglet.

Uanset ballade udenfor banen er det altså mange gode sportslige grunde til, at Munksgaard ikke skulle forsætte i AGF.

Det er heller ikke fordi karrieren har været specielt prangende efterfølgende og jeg ville som SønderjyskE-tilhænger også være lunken ved den handel. Dermed ikke sagt, at Munksgaard ikke altid har givet 100%. Det er mere talentet og spidskompetencerne som har manglet.
Jeg er helt uenig. Jeg synes, han var fremragende for os og en klar opgradering over fx Mikanovic.

Jeg husker ikke en ringere højreback i AGF. Selv det syge eksperiment med Thomas Thorninger på pladsen var bedre (uden at være godt).
Det var vel DN’s søn Noah Holm der anbefalede Bisseck til klubben, og så fik blod på tanden og prøvede at anbefale D’Alberto også - Det skulle han ikke have gjort - “Quit While you’re Ahead”

Latest posts

Back