New posts

"Hvor blev de af"-tråden

• Thread starter Thread starter Martinstranger
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 375K
"Hvor blev de af"-tråden
Hæhæ.

Jeg vil kalde det korridorsnak til baggrund.

Bemærk, jeg har ingen information om, hvorvidt Grønbæk selv havde et ønske om at forlade klubben. Blot at AGF ikke så Albert slå igennem her. De to ting kan sagtens hænge sammen, men så er jeg ude i spekulationer uden belæg.

Det er dog lykkedes mig at finde en kort tekst, der kan bruges som opbakning; her fra gode gamle Klaus Egelund i EB+:

View attachment 7665

Tak.

Har ikke pløjet alle sider igennem her, så måske er det allerede diskuteret.

Men Tobias Anker er simpelthen ved at blive svensk mester med Sirius.
Nogle karrierer kan godt nok tage vilde drejninger.
De har dog kun spillet 15 af 30 kampe, men ja det er imponerende. Specielt efter de mistede en af ligaens bedste spillere før sæsonen.

Engang blev spillere vi kasserede ikke til ret meget andre steder men det er ved at ændre sig. Godt for Anker som jeg personligt synes, fik for lidt tillid:

Engang blev spillere vi kasserede ikke til ret meget andre steder men det er ved at ændre sig. Godt for Anker som jeg personligt synes, fik for lidt tillid:

Tobias Anker var vel lidt en historie som AJ, med en plads i U21-landsholdstruppen. Men der var nok en forventning om, at han bare kunne gå ind på holdet, hvad han ikke var helt klar til. Så alt for lidt tålmodighed fra AGF. Han ville have været dejlig at have i truppen nu.

Men vel også historien om en spiller der lige skulle lidt ned i niveau for at få den faste spilletid, som kunne udvikle ham. Han havde nok haft godt af et lejeophold, dengang han var hos os.

Tobias Anker var vel lidt en historie som AJ, med en plads i U21-landsholdstruppen. Men der var nok en forventning om, at han bare kunne gå ind på holdet, hvad han ikke var helt klar til. Så alt for lidt tålmodighed fra AGF. Han ville have været dejlig at have i truppen nu.
Han har mange gode færdigheder.

Men han blev kasseret i Fredericia fordi de pressede højt, og han var langsom i vendingerne.

Han kom til Vendsyssel der forsvarede lavt, og var god.

Han kom til AGF der spillede lidt som Fredericia gjorde i 1. Division. Og blev ikke en succes.

Han skiftede til Sirius og blev en succes fordi de forsvarede lavt (har ikke set dem spille i denne sæson).

Jeg tror hans fart er en begrænsning der bliver et problem på hold der står højt.

Der er gang i den i kampen mellem Vejle og Hillerød - der står pt. 4-4 efter 87 minutter.

To mål og en assist af Tobias Bach samt et mål på straffe af Duelund - så der er lidt tidligere GF'ere indblandet.

Der er gang i den i kampen mellem Vejle og Hillerød - der står pt. 4-4 efter 87 minutter.

To mål og en assist af Tobias Bach samt et mål på straffe af Duelund - så der er lidt tidligere GF'ere indblandet.

Det er lidt en sjov fortælling med Tobias Bach, som blev til Tobias WingBach i agf, og nu endelig finder noget succes efter vejle har omdøbt ham endelig, til Tobias Wing

Latest posts

Back