ud af en del fifa kampe hvor jeg havde overtaget over drengene og så var der en kamp hvor jeg scorede en del med, Van Nistelrooy, og så blev det bare til Nizzleroy. Og i daglig tale bare Nizzle siden den gang.
ud af en del fifa kampe hvor jeg havde overtaget over drengene og så var der en kamp hvor jeg scorede en del med, Van Nistelrooy, og så blev det bare til Nizzleroy. Og i daglig tale bare Nizzle siden den gang.
Jeg ville nogle gange ønske at jeg havde været opfindsom da jeg oprettede mig, men det var dengang gf-forum blev oprettet og der var der sgu ikke så meget konkurrence om navnene
Jamen jeg synes jo egentligt bare, at Christer George var mega cool da jeg var knægt. Det siger måske lidt om hvilken AGF tid jeg er vokset op i (den dårligste nogensinde) men han var alligevel lidt speciel i en ellers ganske ringe og deprimerende periode.
Og jeg er selvfølgelig pisse misundelig på alle jer gamle nisser, der har oplevet både mesterskab og pokaltitler. Det bedste jeg har oplevet i min tid, er et par bronzemedaljer og to tabte pokalfinaler.
Mit navn har intet med AGF at gøre - og savner i øvrigt al mening. Bare noget der hænger ved fra folkeskoletiden.
Blev i øvrigt ‘solgt’ til et livslangt kærlighedsforhold (med en hel del smerte) til vores smukke klub, da jeg var på Aarhus stadion og se pokalfinalen i ‘92 som 11-årig mod B 1903. Kunne dog intet se, da Bo Harder smadrede det første mål ind, men jubelbrølet …
Mit navn har intet med AGF at gøre - og savner i øvrigt al mening. Bare noget der hænger ved fra folkeskoletiden.
Blev i øvrigt ‘solgt’ til et livslangt kærlighedsforhold (med en hel del smerte) til vores smukke klub, da jeg var på Aarhus stadion og se pokalfinalen i ‘92 som 11-årig mod B 1903. Kunne dog intet se, da Bo Harder smadrede det første mål ind, men jubelbrølet …
Sådan er mit brugernavn også opstået, som noget der hang ved fra folkeskoletiden, det er også det brugernavn jeg benyttede på MTAC, så det er ligesom blevet en identitet.
Jeg husker også pokalfinalen i 92, mod snobberne fra København som skulle til at være en storklub - det smagte sgu meget godt den gang, lige at vise det kommende FC København, hvem der er det originale “Byens Hold”. Et par år senere i parken imod røvhullerne fra Brøndby der lige havde ødelagt mesterskabschancerne et par dage tidligere på et freak mål af Mogens Krogh - den var også lækker, og fede busture i en af fanklubbens busser.
Sådan er mit brugernavn også opstået, som noget der hang ved fra folkeskoletiden, det er også det brugernavn jeg benyttede på MTAC, så det er ligesom blevet en identitet.
Jeg husker også pokalfinalen i 92, mod snobberne fra København som skulle til at være en storklub - det smagte sgu meget godt den gang, lige at vise det kommende FC København, hvem der er det originale “Byens Hold”. Et par år senere i parken imod røvhullerne fra Brøndby der lige havde ødelagt mesterskabschancerne et par dage tidligere på et freak mål af Mogens Krogh - den var også lækker, og fede busture i en af fanklubbens busser.
Det er første gang jeg hørte udtrykket “Kom så de hvie” - (Sund & Bælt reklame for Storebæltsbroen, med Nicholas Bro og Mads Mikkelsen) - Jeg kan ikke mindes at have hørt det på stadion inden da.
Boede i Hvidovre i otte år .Tæt på Aggers bodega, Center Pubben. Jeg har drukket øl der adskillige gange iført AGF-trøje uden andet end drillende grin som reaktion.
Rykkede tilbage til 8240 Vejlby i 2018, men brugernavnet skal aldrig ændres.
Lejede i øvrigt en lejlighed på Nørrebro af Mikkel Bo Jensen for knap 20 år siden.
Mikkel gad ikke spille mere som 26-årig, tror jeg det var, da han ville overtage sin fars stilladsfirma.
Da Heskjær hentede ham i græsk fodbold, stillede Mikkel det krav, at de så også hentede hans bedste ven, Morten P, til klubben. Hvilket Heskjær accepterede.
Mikkel fortalte, at Søren Åkeby til et taktikmøde, inden en kamp mod Silkeborg, advarede truppen med ordene: "Ni ska passa er, dom har Jens på den här sidan och Berthel på den andra."
Der blev temmelig stille. I flere sekunder. Derefter sagde Morten P, at det var den samme spiller. Så blev der stille igen.
Mit brugernavn kommer fra da jeg i Gymnasiet skulle forberede mig på en studietur til Italien og Rom. Så skulle vi jo lære lidt Italienske gloser. Men jeg synes nu det var sjovere at oversætte mit navn til italiensk.
Resultat: Heino Luistello Dioboccafiglio. Og for at være ærlig, så var det nok det fedeste og mest rytmiske navn jeg nogensinde havde hørt, så det satte sig. Og så har jeg holdt ved Diobocca
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.