New posts

Hvad er baggrunden for dit brugernavn?

• Thread starter Thread starter Odonten
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 64
  • Views Views: Views 3K
Hvad er baggrunden for dit brugernavn?
Havde egentlig heddet aarhusianeren først men så blev mit login slettet og en anden bruger tog det her på siden. Så måtte bruge mit efternavn.
Så jeg er den originale med det navn.
Den første
Den glemte
Ikke at jeg bære nag hver eneste gang jeg ser det navn OVERHOVEDET og tænker på hvor uretfærdigt verden kan være engang i mellem.
Der er ingen beef mellem os og ham plagiaten der tyvstjal mit navn
Kirkegaard er os fint.
😂

Havde egentlig heddet aarhusianeren først men så blev mit login slettet og en anden bruger tog det her på siden. Så måtte bruge mit efternavn.
Den første
Den glemte
Ikke at jeg bære nag hver eneste gang jeg ser det navn OVERHOVEDET og tænker på hvor uretfærdigt verden kan være engang i mellem.
Kirkegaard er os fint.
😂
Ja, der ender vi jo alle
:)

Den første
Den glemte
Kirkegaard er os fint.
😂
Haha fyi fortryder jeg intet og sover glimrende om natten 😁

Last edited:
Galehusture bl.a. til Vjäxö - hvor Frank Heskhjær var direktør, og jeg havde lidt "større hår", og var endnu tykkere - og folk begyndte at kalde mig Heskjær, da de synes jeg lignede ham lidt (gjorde jeg måske lidt dengang i hvert fald) :D

Ja og så hedder jeg jo Stig :D
Og mit profilbillede bliver bedre og bedre, da Benny Feilhaber var en af mine favoritter, og han springer i armene på vores træner - med Graulund på vej i omfavnelse :D

Galehusture bl.a. til Vjäxö - hvor Frank Heskhjær var direktør, og jeg havde lidt "større hår", og var endnu tykkere - og folk begyndte at kalde mig Heskjær, da de synes jeg lignede ham lidt (gjorde jeg måske lidt dengang i hvert fald) :D

Du lignede ham på en prik dude :) Og jeg gætter også på at du havde cirka de samme evner i forhold til at drive en fodboldklub...

Ja og så hedder jeg jo Stig :D
Og mit profilbillede bliver bedre og bedre, da Benny Feilhaber var en af mine favoritter, og han springer i armene på vores træner - med Graulund på vej i omfavnelse :D
Jeg kender dig ikke privat, men er 100 på at have set dig på stadion (dengang the real mccoy Heskjær stod klarere i hukommelsen) - det navn siger det hele.

Jeg kender dig ikke privat, men er 100 på at have set dig på stadion (dengang the real mccoy Heskjær stod klarere i hukommelsen) - det navn siger det hele.

Vi har også hilst på hinanden masser af gange gennem årene :D

Jeg kan i øvrigt fortælle en sjov lille historie om Frank Heskjær, fra da han var direktør.
Jeg mødte ham i sommeren 2003 til en træningskamp i Stenvad (mod Esbjerg) forud for sæsonåbningen mod Esbjerg(!) (hvor transfervinduet stadig var åbent) - og jeg spørger ham om ikke der kommer noget spændende..

"Jo jo sgu, det gør der - bare vent og se."

-okay, det lyder sgu fedt (fedte fedte) I gør det godt - hvad kan du sige om ham.

"jeg tænker I bliver vilde med ham". bla bla bla og en masse info om hvad han synes om markedet pt. (og så troede jeg ligesom det var slut)..... "Han er svensk landsholdsspiller fra før, og hedder Jeffrey Aubynn"....

Han...... gav os bare navnet. AGF hentede ham først nogle dage senere - og da Aubynn først havde udløb i november, arbejdede vi på at få ham fri inden, hvilket lykkedes, og Aubynn fik i august.

Vi har også hilst på hinanden masser af gange gennem årene :D

Rigtigt. Og når jeg har mødt relativt få herinde er det også underligt ikke at regne dig med som en jeg kender. Men det er så længe siden.

Men det jeg ville frem til var jeg var 100 på at have spottet dig, før jeg fik det bekræftet. Og det var fordi du har det brugernavn.

Latest posts

Back