Nå men jeg har jo en god ven, som er lidt forvirret og derfor holder med Kattebakken A/S. Han er nu ellers god nok.
Jeg har naturligvis været på Aros og se trofæet. Det blev der taget billeder af (naturligvis havde jeg en flot, hvid trøje på). Jeg sendte ham et af dem, fordi jeg tænkte, at det kunne være rart for en supporter af en segunda-klub at se, hvordan sådan et trofæ ser ud.
Han skrev et eller andet nonsens om, at vi gerne måtte låne "deres" pokal, så længe vi passede godt på den.
Det førte til en længere debat, hvor han selvfølgelig også lige skulle være "sjov" og antyde, at der går 40 år inden vi ser den pokal igen.
Her blev jeg måske lidt overmodig, for nu har vi væddet en flaske Macallan 12, om AGF når at vinde et mesterskab mere inden 2040. Det tror jeg faktisk vi gør, men det giver sig selv, at når man vædder med en kattabakkeentutiast, så bliver det lidt vigtigere, at det kommer til at ske.
Så: Kære CV, JN og JP - kan I ikke lige stramme an og få det her væddemål afgjort allerede i den kommende sæson, tak.