New posts

Den store underholdningstråd

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 139K
Nu havde jeg en tur frem og tilbage til Odense i dag, og firmabilen var indstillet på P4 Østjylland. De talte med Østjyllands Politi som havde estimeret det til 20.000,- imens man ud fra aktiviteterne på telemasterne kunne konstatere at der minimum var 50.000 flere mobiltelefoner i centrum i søndags, end på en almindelig søndag. Østjyllands Politi havde droner i luften for at vurdere antallet, men erkendte at de 50.000 var et mere retvisende tal end deres egen vurdering. De havde i øvrigt meget fokus på at det er glade mennesker og at de skal hjælpe og assistere mere end de skal bestemme og diktere, der er virkeligt sket en udvikling fra tidligere hvor der var alt for meget konfrontation imellem politi og fodboldfans.
Jeg kom til at tænke på en episode i Busgaden klokken lort. Politiets indsatsleder kørte forsigtigt frem for at se, om de kunne komme igennem. Det var voldsomt svært. Langt, langt de fleste var glade og festede og vrøvlede om at få dem til at tænde de blå blink. Enkelte råbte "Politi, kontrol" og den slags.
De er fik hjælp til at komme gennem mængden.

Næste dag hørte jeg, at spillerne havde spurgt, om de ikke nok måtte køre gennem Busgaden. At de var blevet afvist, men at indsatslederen lige ville dobbelt-tjekke forholdene.

Bort set fra, at de ville punktere 86 gange, kan det ærgre mig gul og blå at det ikke lykkedes.

View attachment 6956
Fra Superligaens officielle Instagram.
Jeg brokker mig bestemt ikke, hvis Yirenkyi skifter til GF 😉
Mon ikke CV er sur over at han ikke selv fik lov til at offentliggøre den? Men jeg begynder at forstå, hvad JN mente med at CV allerede er godt i gang med at bruge det forhøjede spillerbudget!

Jeg har moret mig usigeligt over at der tilsyneladende bare opstod et jazzorkester ud af det blå. Hvordan fanden er de kommet derind midt i det ragnarok?!

Det viser sig, der er to typer af mennesker folk altid flytter sig for i store forsamlinger; Dem i kørestol og dem med et klaver.

På TV2 News har der lige været et længere indslag om hvorfor HKH har meldt afbud til bukkejagt på Bornholm i dag.
Hans mor er i stabil tilstand på Riget, så det kan ikke skyldes det. Hvad kan det så være? Med en anelse fantasi kan det jo skyldes, at der sker noget spændende i Århus i morgen, og Bukkejagt på Bornholm er sekundært i forhold til, hvad der sker i smilets by i morgen.
Bare mit gæt😜

På TV2 News har der lige været et længere indslag om hvorfor HKH har meldt afbud til bukkejagt på Bornholm i dag.
Hans mor er i stabil tilstand på Riget, så det kan ikke skyldes det. Hvad kan det så være? Med en anelse fantasi kan det jo skyldes, at der sker noget spændende i Århus i morgen, og Bukkejagt på Bornholm er sekundært i forhold til, hvad der sker i smilets by i morgen.
Bare mit gæt😜
Ulveiagt? Nå nej, den er også afsluttet og man så kun lige ulven kigge frem kortvarigt.

Latest posts

Back