New posts

Den store underholdningstråd

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 137K
Den store underholdningstråd
Jeg tror engelske trænere stadig er meget gammeldags

Men så gammeldags, at de ikke ændrer taktik undervejs, når de kan se modstanderne gør ondt på dem:unsure:

Rygterne havde løbet omkring Cooper på det punkt og så får han det bare svært i DK. Jeg tror vores trænere er noget bedre uddannet og vant til at agere undervejs - man både ser og hører ofte om tiltag undervejs som skal gøre ondt på modstanderne.
Men som jeg skrev for nogle uger siden - så håber jeg de holder fast i Cooper længst muligt. Det ser ikke ud til han er træneren som skal forløse dem.

Hans snit matcher nok ikke ambitionsniveauet i Bif og udviklingen er heller ikke prangende pt.. Eller jeg kan ikke få øje på det men nu er jeg også sofatræner.
Jeg mener Birk fik 22 kampe og havde et snit på 1,64 så det var væsentligt bedre, end hos hans afløser.

1778524220936.webp

Der er der blevet analyseret på hvorfor portugisiske trænere er så populære. En af årsagerne var, at deres træninger var planlagt uhyggelig godt. 11:11 - så står nogle af Arnstads og Links drikkedunke ét sted, Beijmo og Bechs et andet osv.

Det er i hvert fald noget Amorim gjorde i United men spillerne kørte hurtig surt i den ekstreme detalje orienterede træning. Erik Ten Haag havde lidt den samme ekstreme fokus på detaljer.

I NFL er det dog helt normalt, fordi man er underlagt strenge restriktioner på, hvor lang tid en træningssession må vare, så der bliver al tid udnyttet maksimalt men jeg er ikke i tvivl om, det bliver normalen ude i klubberne.

Det er i hvert fald noget Amorim gjorde i United men spillerne kørte hurtig surt i den ekstreme detalje orienterede træning. Erik Ten Haag havde lidt den samme ekstreme fokus på detaljer.

I NFL er det dog helt normalt, fordi man er underlagt strenge restriktioner på, hvor lang tid en træningssession må vare, så der bliver al tid udnyttet maksimalt men jeg er ikke i tvivl om, det bliver normalen ude i klubberne.
Der kan være samme restriktioner andre steder. Specielt når det er voldsomt varm. Hvis ikke så officielle liga regler som i USA, men mellem spillerforeninger og klubber.

Men ja, jeg tror specielt engelske spillere har det svært med sådan noget.

Det var Villas-Boas de havde i Shanghai, og hans argument var man fik 4-5% mere træning på en uge.

Ja. Det må det være. Potter er træner i Sverige, og har fejlet i større jobs. Southgate er nok den bedste!?
Ja, det er nok Howe. Der var Rosenior som et bud hvis man havde spurgt på det rigtige tidspunkt i sæsonen, men han holdt ikke så længe i Chelsea. Potter fik jo i øvrigt også sit gennembrud i Sverige og er måske præget lidt i sin tilgang fra den periode.

Latest posts

Back