New posts

Den store tribune-tråd

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 586
  • Views Views: Views 42K
Den store tribune-tråd
- Lægger eller på abonnerer en idé om, at andre lægger … 😁
Endnu en gang undskyld, men nej. Det er ikke engang konspirationsteoretisering, da det i så fald ville skulle gå imod den gængse opfattelse. Det gør det ikke; folk giver dig ret i din opfattelse.

Jeg smutter lige ud og giver mig selv buksevand. ☝🏻🤓

Jeg kan godt li pyro på stemningstribunen. Jeg synes dog, at det bør ske under ordnede forhold, så der kan udpeges fyrværkeri-ansvarlige - evt med de der ‘ufarlige’ romerlys, som var under udvikling for år tilbage.
Jeg husker, at fanklubben engang fik lov at klubben til at gøre netop det foran C. Det har nok været i nullerne. Vi fik en bøde for det.

Så hvis det handler om, at pyro er fedt og stemningsskabende, kan klubben jo lige så godt stå for det selv og så tage bøden, som alligevel kommer, men undgå forsinkelse af kampstart osv.

Men jeg tvivler ganske enkelt på, at det er pyroen, det handler om. Det er blot midlet.

Det handler om at blive set af andre ultras. At få likes på Instagram osv. At manifestere sig i folks bevidsthed.

Som andre er inde på, måske i en anden tråd, jeg har totalt mistet overblikket efter opdelingen, kan det gøres uden pyro.

En halv stemningstribune lukket lyder lidt spøjst. Jeg ved ikke om den naturligt er delt op eller det betyder halv kapacitet, det sidste kan da nok være svært at kontrollere bliver overholdt. Til gengæld kan man måske sige at det er udtryk for at man rykker hurtigere til straf som tribunelukning hvis man ellers ville have givet en betinget dom.

En halv stemningstribune lukket lyder lidt spøjst. Jeg ved ikke om den naturligt er delt op eller det betyder halv kapacitet, det sidste kan da nok være svært at kontrollere bliver overholdt. Til gengæld kan man måske sige at det er udtryk for at man rykker hurtigere til straf som tribunelukning hvis man ellers ville have givet en betinget dom.
Nej. Det lyder meget spøjst. Faktisk kan jeg slet ikke se logikken i det. Men det er nok bare mig.

Du kan nok kun komme ind til den kamp, hvis du er iført træsko og klappepølser.

Der var givetvis nogen på C der fik ondt i numsen, ved ikke om de er ofre i den forstand :-)
Det var ikke det eneste sted nogen fik ondt bag i. Jeg var også stødt og fortørnet. Jeg synes det er en uskik at bryde loven, bare fordi man selv synes det er fedt.
Samtidig besluttede jeg mig for at være ligeglad - de åbnede jo bare plastikklubbens pengekasse, det kan jeg være kold overfor.

Hvis kampen ikke bliver afbrudt/uskudt er straffen mindre…

Ja, men 100.000 i bøde er jo ikke stor nok til at der bliver gjort noget ved det. Det er en alibi-straf, en implicit accept, som mere en en del af problemet, end noget andet: der bliver lavet "stemning", alle synes det ser flot ud, klubben er glad og nogen kradser lidt småpenge ind på bøder.

Så kan man lige så godt åbenlyst acceptere og tillade det.

Dejligt, at en spiller siger så tydeligt fra. Mere af det i stedet for den entydige ros af egne tilhængere herunder uromagere.

Latest posts

Back