New posts

Den store pisser mig af tråd

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 103K
Den store pisser mig af tråd
De skrev også en kronik med opdigtede citater
Nå ja, det havde jeg glemt, men det er jo faktisk interessant ift. min egen pointe om at man må udlægge andres synspunkter når man forsøger at gøre det oprigtigt, for det lyder jo ikke som om det citaterne henviser til er langt fra det DF skriver i kronikken - men det kan naturligvis ikke formuleres som citat hvis det ikke er det.

Der er noget basalt Lars Christensen ikke har gennemskuet, men det er en anden diskussion.

Jeg har ikke set den video eller hvordan den blev anvendt i retten, men den slags er også et eksempel på at man må kunne tolke og udlægge ting uden at det fuldstændig eksplicit er blevet sagt.
Jeg har heller ikke set Tik-Tok videoen, men det er godt fundet af Martin Lindegaard, for det udfordrer da Morten Messerschmidt på argumenterne om at det ikke har noget med hudfarve at gøre.

Jeg var ikke klar over at han havde lavet sådan en video, den er jo direkte modbydelig.

Det er virkeligt bekymrende at der er så mange der stemmer på et parti der praktiserer racisme i sin reneste form, det kunne godt tyde på at det ikke kun er i USA, at man kan trække mange svagt begavede stemmer.

Messerschmidt stod jo også og heilede på Bakken i sin tid, han er virkeligt ikke et specielt smukt menneske.

Der var også engang, hvor TV2 lavede et program omkring danskernes intelligens opdelt i forskellige kategorier.
Hvilken landsdel er hhv den klogeste og den dummeste.
Hvilke jobs er hhv. de klogeste og de dummeste,
og ikke mindst hvilke vælgere er hhv. de klogeste og de dummeste.

Her var de konservative vælgere marginalt de klogeste, imens DF vælgerne var fuldstændigt isoleret i den modsatte ende. Det er ærgerligt at det ikke er blevet forsøgt igen, men det program viste med alt tydelighed, at DF altid har tiltrukket de mest uintelligente vælgere.

Latest posts

D
Replies
933
Views
87K
Back