New posts

Den store pisser mig af tråd

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 80K
Den store pisser mig af tråd
Absurd. Og Riemers hold skulle nok finde en måde at misse kvalifikationen på alligevel...
“Man må forstå, at de 194 andre lande bare er superstærke, og vi er jo kun en lille nation, og AC har også været meget skadet og blablabla. Og det gør os - Peter Møller og Brian Riemer - meget kede af det, når vi bliver kritiseret for det her. 0-4 nederlaget til Tibet kunne være sket for enhver: Der var uhyre koldt og deres skaldede munke spillede utroligt fysisk …””

Jeg er egentlig positivt overrasket over at FIFA ikke går en anden vej med sikker slutrundedeltagelse til store hold (Italien) og rige venner (Saudi Arabien) og muligheden for at giganter får lov at stille to hold (England 1 og England 2). Hvad skal de Haiti og Usbekistan? Det er der ikke mange penge i.
Men der er stemmer i dem når man skal sikre sin formandspost...

Hvorfor stoppe ved 66 lande? Skal vi ikke bare inkludere alle 195 lande i verden, nu vi er i gang (og ja jeg tæller Vatikanet med her, jeg ville elske at se paven på 9'eren!)
Jeg fremfører endnu engang min helt og aldeles nyskabende idé: Alle lande er VM-deltagere, men første fase er indledende gruppespil fordelt på kontinenter, og så kvalificerer de 32 bedste sig til fase to, der spilles som en slutrunde i ét land henover fire sommeruger. Jeg tror faktisk, at det kan fungere!

Jeg fremfører endnu engang min helt og aldeles nyskabende idé: Alle lande er VM-deltagere, men første fase er indledende gruppespil fordelt på kontinenter, og så kvalificerer de 32 bedste sig til fase to, der spilles som en slutrunde i ét land henover fire sommeruger. Jeg tror faktisk, at det kan fungere!
Ej, det er alt for urealistisk. Hvordan skal den kvalifikation overhovedet struktureres?

Det pisser mig fortsat voldsomt af, at vi havde besøg fra nogle østeuropæere til kampen mod Viborg, som var markant repræsenteret i flokken som løb på banen.. Jeg gruer for hvad der kommer til at ske på hooligan-fronten i Århus hvis ikke den slags bliver stoppet..
Meget enig.
Vanvittigt stunt.
Jeg savner en udmelding fra SFA om hvad pokker de har gang i.

Det pisser mig fortsat voldsomt af, at vi havde besøg fra nogle østeuropæere til kampen mod Viborg, som var markant repræsenteret i flokken som løb på banen.. Jeg gruer for hvad der kommer til at ske på hooligan-fronten i Århus hvis ikke den slags bliver stoppet..
Jeg kan mærke, at jeg, trods glæden ved mesterskabet, alligevel går rundt i de her dage og har blues over ikke at kunne være med på stadion i søndags. Ikke at kunne være med til de rigtige begivenheder, indslagene, fejringen, pokalløftet, konfettien og guldrunderne. Jeg føler, jeg ikke måtte være den del af det, vi alle sammen har drømt om så uforståeligt længe. Eksluderet af omstændigheder som jeg jo grundlæggende godt forstår, men bare er pisse hamrende røv-ærgerlig over.

Jeg føler at jeg ikke fik den deltagelse i mesterskabet, jeg og andre ligesindede også fortjente at være med til efter så mange års ukuelig opbakning. Og så skal vi acceptere, at en gruppe AGF-"fans" har hamstret billetter til en flok rumænske aber på bekomstning af vores deltagelse i festen?

Der havde aldrig været billetter nok alligevel, det ved jeg godt, og forhåbentligt venter der os mere succes i årene der kommer, men det her mesterskab er bare så forbandet specielt, og det er forbandet respektløst at invitere halvhjerner fra fjerne lande med ind i det, når så mange af os blot har måtte sukke forgæves efter at kunne være med. Til helvede med jer, pismyrer - må I blive fundet og udelukket for bestandigt. I fortjener ikke at være med.

Der havde aldrig været billetter nok alligevel, det ved jeg godt, og forhåbentligt venter der os mere succes i årene der kommer, men det her mesterskab er bare så forbandet specielt, og det er forbandet respektløst at invitere halvhjerner fra fjerne lande med ind i det, når så mange af os blot har måtte sukke forgæves efter at kunne være med. Til helvede med jer, pismyrer - må I blive fundet og udelukket for bestandigt. I fortjener ikke at være med

Dem der har skaffet de billetter og dem som billiger det, har for tid og evighed tabt enhver diskussion om "ægte fans" men ok det med fællesskabet er bare noget de leger.

Jeg kan mærke, at jeg, trods glæden ved mesterskabet, alligevel går rundt i de her dage og har blues over ikke at kunne være med på stadion i søndags. Ikke at kunne være med til de rigtige begivenheder, indslagene, fejringen, pokalløftet, konfettien og guldrunderne. Jeg føler, jeg ikke måtte være den del af det, vi alle sammen har drømt om så uforståeligt længe. Eksluderet af omstændigheder som jeg jo grundlæggende godt forstår, men bare er pisse hamrende røv-ærgerlig over.

Jeg føler at jeg ikke fik den deltagelse i mesterskabet, jeg og andre ligesindede også fortjente at være med til efter så mange års ukuelig opbakning. Og så skal vi acceptere, at en gruppe AGF-"fans" har hamstret billetter til en flok rumænske aber på bekomstning af vores deltagelse i festen?

Der havde aldrig været billetter nok alligevel, det ved jeg godt, og forhåbentligt venter der os mere succes i årene der kommer, men det her mesterskab er bare så forbandet specielt, og det er forbandet respektløst at invitere halvhjerner fra fjerne lande med ind i det, når så mange af os blot har måtte sukke forgæves efter at kunne være med. Til helvede med jer, pismyrer - må I blive fundet og udelukket for bestandigt. I fortjener ikke at være med.
Fuldstændig enig.. Jeg var selv til stede, og jeg blev arrig på jeres andres vegne..

Jeg gruer også lidt for de represalier der kan komme, hvis man går de typer på klingen.. Hvor dybt går det? Er SLO med i det? Er Capo og tromme/flagfolket med? Er Tifogruppen?

Jeg synes det er skræmmende..

Problemet er jo ikke, at de er rumænere. Problemet er, at de er ballademagere, som ikke holder med AGF.
Præcis… Og så er det jo lidt interessant, at SFA-folkene har enormt travlt med at fordømme dem på C, som ikke øjeblikkeligt efterkom deres krav om udrulning af Tifoen, mens de er helt stille omkring både pyro på Capo-tårnet og baneløb..

Meget enig.
Vanvittigt stunt.
Jeg savner en udmelding fra SFA om hvad pokker de har gang i.
"Vi holder ikke øje med, hvad medlemmerne går og laver i deres fritid, og vi mødes udelukkende for at dyrke vores fælles interesse for biker-kulturen".

Right?

Fæhoveder. Det startede allerede foran Magasin, hvor de fyrede lort af uden hensyn.

Latest posts

Back