Hvis den var til mig - så var det et forsøg på, at sammenligne opstillingen, med maskering 5-10 minutter før man udførte en handling som ikke er lovlig. På den måde bør det være overkommeligt for vagter at blande sig, i det der skal til at foregå - altså medmindre de bare skal kigge på.
Jeg tænker lidt, at hvis man ender mellem justitsministerens forslag og Palmå's manglende trang til tomme tribuner, så kan det være det bliver helt godt
Så vidt jeg ved, udstiller vi endnu ikke sædeligheds-forbrydelser selvom det ofte er serieforbrydere. Det er alligevel lidt mere hardcore. Hvis vi allerede gør det, så har jeg misset den.
Noget helt andet er det med ansigtsgenkendelse. Bif har brugt det siden 2019 men det afholder åbenlyst ikke voldsparate fra at komme ind. Er det overhovedet effektivt når de har så mange som ikke bliver stoppet ved indgangen. Eller er det fordi man ikke får fanget dem mens de begår "forbrydelsen".
Justitsministeren vil indføre ansigtsgenkendelse på samtlige stadioner i Superligaen, men sådan et forslag medfører stor skepsis på fanscenen.
www.tipsbladet.dk