Det er jo ikke engang en joke. Deres spil er jo i høj grad bygget op om de her dødbolde, hvor der sagtens går et minut fra fløjt til eksekvering. Lad os især få stoppet de langsomme indkast.
Det er jo ikke engang en joke. Deres spil er jo i høj grad bygget op om de her dødbolde, hvor der sagtens går et minut fra fløjt til eksekvering. Lad os især få stoppet de langsomme indkast.
Det er jo ikke engang en joke. Deres spil er jo i høj grad bygget op om de her dødbolde, hvor der sagtens går et minut fra fløjt til eksekvering. Lad os især få stoppet de langsomme indkast.
Talte med en dommer og hans udlægning var, at man stadig gerne måtte flytte venstre back op, for at tage indkast på højre fløj. De ville først begynde at tælle sekunder fra bolden var taget i hånden. Så vi vil nok se dem stadig bruge en del tid selvom de også får det sværere i andre situationer - de kan ikke bare lade være med at løbe ud og tage det mens de venter på at få folk derind.
Talte med en dommer og hans udlægning var, at man stadig gerne måtte flytte venstre back op, for at tage indkast på højre fløj. De ville først begynde at tælle sekunder fra bolden var taget i hånden. Så vi vil nok se dem stadig bruge en del tid selvom de også får det sværere i andre situationer - de kan ikke bare lade være med at løbe ud og tage det mens de venter på at få folk derind.
Præcis, Michael Johanssen har også været ude og sige, det handler ikke om du ikke må bruge forsvarsspillere til at komme op. Der må bare ikke være nøl generelt hvis han skal med op, og først der skal dommerne begynde at tælle. Igen, det er subjektive skøn, så folk vil nok mene noget forskelligt, hvornår det tager for lang tid.
Præcis, Michael Johanssen har også været ude og sige, det handler ikke om du ikke må bruge forsvarsspillere til at komme op. Der må bare ikke være nøl generelt hvis han skal med op, og først der skal dommerne begynde at tælle. Igen, det er subjektive skøn, så folk vil nok mene noget forskelligt, hvornår det tager for lang tid.
Der skal bare massivt tryk på når FCM får indkast og Mads Bech bruger et minut af vores allesammens tid på ingenting.
Fælles nedtælling fra tribunen.
Capo der tæller ned etc.
Jeg så gerne det kostede en indsats. Altså skal en forsvarsspiller frem til et hjørne, så er det ikke nok med luntentempo - de skal bruge noget energi på det.
Jeg syntes også det med indkastene er lidt noget pjat, hvis de bare kan lade være med at samle bolden op men nu skal vi lige se det i praksis.
Der skal bare massivt tryk på når FCM får indkast og Mads Bech bruger et minut af vores allesammens tid på ingenting.
Fælles nedtælling fra tribunen.
Capo der tæller ned etc.
Men for FCM er det en kæmpe del af deres offensiv. De scorer markant flere mål end andre på lange indkast.
Hvis det tages ud, så mister de et vigtigt våben.
Jeg er spændt på hvordan de danske dommere vil fortolke de nye regler. Og om vi om nogle måneder er tilbage til gammel praksis.
Det er jo bare ikke en tilfældighed, det er resultatet af, JP ligesom i FCM gerne vil have de rigtige spillere i den rette position. Forskellen er vel mere, FCM var bedre til at udnytte standardsituationer end vi var.
Til gengæld var vi med afstand bedre i det flyende spil og af hjertet tak.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.