New posts

Kamptråd Champions league kval. runde 2: Lech Poznan - AGF, onsdag 29. Juli kl 19.00

• Thread starter Thread starter T-Knogle
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 991
  • Views Views: Views 36K

Hvor er vi efter denne kamp

• Total voters
    62
  • Poll closed .
Det er så vildt det her! Hold da kæft!
Hvem sætter en teenager til at sparke næstsidste straffe i en konkurrence?? JP har boller af hærdet stål!

Hedenstads statue skal i øvrigt laves i bronze.

@poznaniak du undrede dig i kamptråden til første kamp over, at vi havde en forventning om, at kampen ville blive tæt. Det var fordi, vi vidste, at vores hold kan spille sådan her. Vi har kun 4-5 største budget i den danske liga, så næsten halvdelen af alle vores kampe, er mod hold, med større budgetter end os. Vi er med andre ord vant til, at spille mod hold, der på papiret er stærkere end os. Det bekymrer os ikke rigtigt længere - vi ved hvad vi kan. :)
Jeg er sikker på, du lider lige nu. Jeg håber du kommer tilbage til forum, du er cool og en god debattør. Uanset: tak for kampen, det var sgu spektakulært :)

Ok, nu vil jeg have lidt info på:

Bogere
JJ
og TKs indhop
Så noget af det på en dårlig forbindelse!

Bogere kæmper, presset lidt skørt - nok mest fordi vi er vant til at Paddy lukker pasningerne ned, og ikke manden. Bogere presser rent på manden.

JJ. Fremragende det jeg så.

TK. Så jeg kun meget lidt af.

Ok, nu vil jeg have lidt info på:

Bogere
JJ
og TKs indhop
Bogere: Godkendt - vandt et par svære nærkampe, et par fine aflæg og god i presset. Dog aldrig tæt på scoring.
JJ: Det bliver skidegodt når han rammer formen. Kom i vejen for meget og skilte sig generelt fint af med kuglen. Satte Emmery op med flot indenomsafl. - det førte til straffesparket
TK: Han kan sagtens starte i suppen - energisk og farlig som altid ...

Det gamle studie om at det var en klar fordel at starte, er ændret til kun 51 % efter et nyt studie. Så det er nærmest plat eller krone.
Jeg synes fordelen er ret klar, især hvis det står lige efter fire spark. For hvis det startende hold brænder, skal det andet hold stadig gøre det færdigt, mens det er slut med det samme, hvis man selv brænder.

Det er så vildt det her! Hold da kæft!
Hvem sætter en teenager til at sparke næstsidste straffe i en konkurrence?? JP har boller af hærdet stål!

Hedenstads statue skal i øvrigt laves i bronze.

@poznaniak du undrede dig i kamptråden til første kamp over, at vi havde en forventning om, at kampen ville blive tæt. Det var fordi, vi vidste, at vores hold kan spille sådan her. Vi har kun 4-5 største budget i den danske liga, så næsten halvdelen af alle vores kampe, er mod hold, med større budgetter end os. Vi er med andre ord vant til, at spille mod hold, der på papiret er stærkere end os. Det bekymrer os ikke rigtigt længere - vi ved hvad vi kan. :)
Jeg er sikker på, du lider lige nu. Jeg håber du kommer tilbage til forum, du er cool og en god debattør. Uanset: tak for kampen, det var sgu spektakulært :)
Hedenstad har vel erobret pladsen i buret nu. Man kan vel ikke sætte sådan en mand af igen?

Latest posts

Back