Kamptråd Champions league kval. runde 2: Lech Poznan - AGF, onsdag 29. Juli kl 19.00 A aarhusianeren Well-known member Wednesday at 8:34 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #501 Vi får det 3 mål, bare vent
M martinbechksdh Member Wednesday at 8:35 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #502 TINGAGERRRRR
T-Knogle Experienced member Wednesday at 8:35 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #503 TINGAIR!!!!!!
Engdal93 Well-known member Wednesday at 8:35 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #505 aarhusianeren said: Vi får det 3 mål, bare vent Click to expand... Click to shrink... Som kaldet!!!!
A aarhusianeren Well-known member Wednesday at 8:35 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #506 JEG SGADE DET JOOO
H Holmertz Experienced member Wednesday at 8:35 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #507 WTF! Skulle lige til at skrive at vi godt kunne bruge et mål efter en dødbold...
meatypug Well-known member Wednesday at 8:35 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #508 aarhusianeren said: Vi får det 3 mål, bare vent Click to expand... Click to shrink... SIG DET IGEN
O Odonten Experienced member Wednesday at 8:35 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #509 Det er jo et VILDt comeback
S SteenA Experienced member Wednesday at 8:35 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #510 Tingager!
Engdal93 Well-known member Wednesday at 8:36 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #511 Miraklet i Polen lever!
Rastapopoulos Experienced member Wednesday at 8:36 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #512 Hold da kæft. Hvad er det, jeg ser udspille sig?
T-Knogle Experienced member Wednesday at 8:36 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #513 REMONTADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Martinstranger Wednesday at 8:36 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #514 Tingager Kom så - lige en mere
S SteenA Experienced member Wednesday at 8:36 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #515 Vildt. Men nu skal vi ikke blive bange for at spille!
H Holmertz Experienced member Wednesday at 8:36 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #516 Rastapopoulos said: Hold da kæft. Hvad er det, jeg ser udspille sig? Click to expand... Click to shrink... Ingen ved det - alle taler om det.
Rastapopoulos said: Hold da kæft. Hvad er det, jeg ser udspille sig? Click to expand... Click to shrink... Ingen ved det - alle taler om det.
T-Knogle Experienced member Wednesday at 8:36 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #517 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
A aarhusianeren Well-known member Wednesday at 8:37 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #518 Tchamche scorer indenfor 5 minutter
O Odonten Experienced member Wednesday at 8:37 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #519 Kan vi ikkel igeså godt bare score én mere i ordinær spilletid, så vi kan komme hjem
T-Knogle Experienced member Wednesday at 8:37 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #520 Vi er sgu kommet frem til meget i 2. Halvleg - Niller ser presset ud