New posts

Kamptråd Champions league kval. runde 2: Lech Poznan - AGF, onsdag 29. Juli kl 19.00

• Thread starter Thread starter T-Knogle
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 38K

Hvor er vi efter denne kamp

• Total voters
    62
  • Poll closed .
Er det kun ved mig, eller er bold.dk gået ned?

Startede streamen 30-40 minutter før og den har kørt upåklageligt. Dog uden Danske kommentatorer men de kom på, da kampen startede. Caster fra telefonen via Firefox og til appletv.

Jeg kan ikke acceptere at han er skadet hele tiden. Der MÅ da være mindst en halvleg i ham og hvis han ikke kan starte før Bogere, kan han jo ikke bruges til ret meget.

Hvis han er skadet er det helt fair. Jeg kan bare ikke se det bliver ved.

Der er jo ikke noget nyt der - man kan bare ikke regne med ham og han er ude igen igen igen............ tænker vi gør bedst i at droppe romantiske tanker om, at han pludselig skulle få sin genkomst og kunne levere.

Langt bedre at satse på ungdommen og få dem frem i livet 🤞

Jeg ved ikke om det er hans måde at overbevise sig selv om at det ikke er hans skyld at han ikke er blevet til mere, efter at have spillet Bundesliga som 21 årig og være et lovende talent i Dortmund? Men jeg tror han har brug for noget tysk kadaverdisciplin - Rösler Style hvor han bare bliver smidt i kamp når han piver og siger han har ondt, unden at lægerne kan se at der er noget galt.
Ja, det der skal til er nok at han prøver at have Uwe Rösler som træner :)

Latest posts

Back