Kamptråd Champions league kval. runde 2: Lech Poznan - AGF, onsdag 29. Juli kl 19.00 Alsgaard Wednesday at 9:44 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #701 Alsgaard said: Mads redder minimum ét spark! Click to expand... Click to shrink...
TLassen Well-known member Wednesday at 9:44 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #702 Lol et spark af Tinge!
M martinbechksdh Member Wednesday at 9:44 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #703 HEDENSTAD MAN OF THE MATCH
Rastapopoulos Experienced member Wednesday at 9:44 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #704 Strudsen85 said: Ej det tror jeg faktisk ikke nogen vil.. Hvis vi havde tabt 3-0 så havde de sagt det Click to expand... Click to shrink... Uglen said: Jeg tror den der typisk AGF dør i aften. Det her, der er højt, højt europæisk niveau, som det vel kun er FCK og FCM, der ellers har vist i nyere tid. Click to expand... Click to shrink... Jeg tror, I groft undervurderer folks åndsbollethed
Strudsen85 said: Ej det tror jeg faktisk ikke nogen vil.. Hvis vi havde tabt 3-0 så havde de sagt det Click to expand... Click to shrink... Uglen said: Jeg tror den der typisk AGF dør i aften. Det her, der er højt, højt europæisk niveau, som det vel kun er FCK og FCM, der ellers har vist i nyere tid. Click to expand... Click to shrink... Jeg tror, I groft undervurderer folks åndsbollethed
B BRORLORT Experienced member Wednesday at 9:45 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #705 TOMMI!!!!!!!!!!!!
TLassen Well-known member Wednesday at 9:45 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #706 Verdens bedste Mads!
meatypug Well-known member Wednesday at 9:45 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #708 JEG KAN IKE VÆRE I MIG SLEV
B BRORLORT Experienced member Wednesday at 9:46 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #709 vildt af Agnero!
A aarhusianeren Well-known member Wednesday at 9:46 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #710 Jep, vi har officielt fået ny førsteholds målmand
B BRORLORT Experienced member Wednesday at 9:46 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #711 SERRA!!!!!
M martinbechksdh Member Wednesday at 9:47 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #712 Hold kæft de har øvet meget straffe til træning! Fandme klasse det her!
B BRORLORT Experienced member Wednesday at 9:48 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #713 BECJ!!!
N Nizzleroy Experienced member Wednesday at 9:48 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #715 Det er jo sindssygt
U Uglen Experienced member Wednesday at 9:48 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #716 Vand vi?
T-Knogle Experienced member Wednesday at 9:49 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #717 Så er vi sgu i europæisk gruppespil for første gang i klubbens historie, det er kraft edme vildt!!!
O Odonten Experienced member Wednesday at 9:49 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #718 FUCK !!!!!!!
Rastapopoulos Experienced member Wednesday at 9:49 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #719 Hvor er det dog en smuk fortælling. Og så lige Bech med afgørelsen!
Engdal93 Well-known member Wednesday at 9:49 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #720 Ses i busgaden!!!!!